  • Data: 2009-06-23 10:55:21
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marx wrote:

    > przeczytaj to co powyzej
    > wmiawiacie mi ze zastosowanie mocniejszej obracanej lampy znacznie
    > podraza aparat, ale wyciecie lampy nie potani aparatu. No gdzie tu
    > logika?

    Daj mi spokoj z obracana lampą, to jest temat do gdybania, a i tak pewnie
    zaden producent tego nie zrobi. Natomiast, ten aparat powinien miec lampę
    jakąkolwiek, byle wbudowaną, to jest ważne dla zwyklego pstrykacza.
    Całkowite wykastrowanie lampy z obudowy to jakaś porazka, zysk paru groszy i
    potencjalna klapa aparatu.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj