  • Data: 2009-06-23 14:07:47
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: Kowalski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Cze, 15:26, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:

    > No i jeszcze brak wizjera i lampy wbudowanej, a zewnetrzna lampa
    > LP=14/ISO100 kosztuje blisko 1000zł - komuś w Olympusie się chyba zwarcie
    > zrobiło. No i jeszcze ta jakosc
    fotek:http://img.photographyblog.com/reviews/olympus
    _ep1/photos/olympus_ep1...
    > zenada...

    Zastanawia mnie jedno,
    1. jak bardzo trzeba być sfrustrowanym, że w "moim" systemie nie ma
    takiego rozwiązania, lub że moja ulubiona firma nie ma takiego
    rozwiązania ...
    2. jak bardzo trzeba mieć zlasowany mózg aby zatracić zdolność
    logicznego myślenia

    żeby wypisywać takie bzdury jak wyżej ...

    radzę poczytać
    http://www.sunpak.pl/files/Sunpak%20RD2000.pdf
    cena brutto nieco ponad 200zł
    tylko patrzeć jak pojawi się dedykacja pod Olympusa.

    PS
    Oczywiście jak pojawi się coś na kształ E-P1 pod inną jedynie słuszną
    marką, to okaże się jak zwykle, że pomysły Olympusa są najlepsze na
    świecie.
    A jak dostanie tyci lampkę i tyci wizjerek (do niczego nie przydatne
    oczywiście) to większości puszczą zwieracze.