  • Data: 2009-06-23 10:27:01
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kibic" <a...@o...pl> napisał:

    >jakaś wariacja tego jest właśnie w PEN EP-1 jeden guzik do
    >powiększenia 1x 5x 10x i kwadracik do podruzowania po zdjęciu.

    Wygoda rozwiązania Minolty polega na tym, że przełączanie między widokiem
    powiększonym a pełnym masz spustem migawki. Wciskasz do połowy spust (tak
    jak do uruchomienia AF - ale pracujesz w trybie MF) i widok przełącza się na
    pełny kadr. Jest OK - wciskasz do końca spust i robisz zdjęcie, nie jest
    OK - to puszczasz spust i możesz dalej korygować ostrość w trybie widoku
    powiększonego. Jest to dużo wygodniejsze niż przełączanie osobnym
    przyciskiem czy kręcenie kółkiem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)