    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Date: Tue, 16 Jun 2009 13:54:12 +0200

    On 2009-06-16 13:42:52 +0200, "...::QRT::..." <n...@...mejla> said:

    > Producent to może co najwyżej kreować hype.
    > Ale to klient kupuje i wbrew pozorom wcale emocje przy takich zakupach nie
    > sa najważniejsze. To nie kiecki czy buty.

    Dla statystycznego mieszkańca Bolanda, który musi pół roku żyć o
    chlebie i wodzie, żeby coś takiego sobie kupić, pewnie nie. Dla
    obywateli krajów, których mieszkańców bierze się głównie pod uwagę
    ustalając ceny takich zabawek, może to być równie istotny argument, jak
    przy nowej parze dźinsów. Zresztą przy zakupie każdej zabawki emocje są
    ważne, czy coponiektórzy się do tego przyznają, czy nie.

    > znaczy jakich?

    Popatrz, pogłówkuj...

    > normalny w sumie aparat.

    ...jakich dziesiątki? To pokaż je palcem.

    > Mały - ale też nie do końca -

    Pokaż mniejszy o tak dużej matrycy, niechby i bez wymiennej optyki.

    > z zumem jest jednak dość głeboki i do kieszeni sobie go nie wsadzisz.

    Zależy jaka kieszeń.

    > Sadze ze zachwyt kilku zaawansowanych amatorów, czy profesjonalistów nie
    > przekłada sie na zainteresowania ogółu.

    Żeby było śmieszniej, nie do nich głównie jest kierowany. Choć
    stylizowany pod raczej gusta ludzi lubiących nutkę nostalgi.

    > A ogółowi piekna tradycja i nazwa pen niewiele mówi.

    Już marketing się tym zajmie. Przyjrzyj się co napisali na górnej obudowie.

    > Widzi natomiast cenę, oraz brak choćby i owej lampy.

    Można sobie lampę dokupić. Ładną, pasującą stylistycznie. Jak dla mnie,
    to większą bzdurą jest to, że ta zewnętrzna nie ma żadnego obracania.
    Przy jej rozmiarach - to byłoby coś.

    de Fresz