  • Data: 2009-06-16 13:48:37
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Norbert" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h17k72$eoa$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Hej !
    >
    > Opisy i sample juz dostepne, aparacik niezly, tylko z tym flashem do konca
    > do mnie nie przemawia pomysl. Nawet firmowa lampa do tego modelu nie jest
    > odchylana !
    >
    > Spojrzcie:
    >
    > http://www.dpreview.com/previews/olympusep1/

    Wszystko fajnie,ale to tylko kolejny gadzet, ni to lustro, ni to maly
    kompakt, po co to komu? Osobiscie uwazam, ze ten system jest bardzo
    nierozwojowy, takie kompakty z ciut wieksza matryca i mozliwoscia wymiany
    obiektywu na jakis dedykowany,ktorych i tak nie ma duzo, albo sa drogie, a
    stare szkla przy tym croopie to chyba tylko do portretow i fotografowania
    dzikiego ptactwa.