  • Data: 2009-06-16 13:26:39
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adameck pisze:

    > Spojrzcie:
    >
    > http://www.dpreview.com/previews/olympusep1/

    Miałem nadzieję na coś rzeczywiście małego, a to cegła jest. Z
    wbudowanej lampy korzystam bardzo rzadko, ale są to zarazem sytuacje, w
    których jest mi niezbędna. Mogli jakąś maleńką wsadzić :)
    Do tego brak EV, choćby takiego wsuwanego w sanki :(
    Jeszcze poczekam, może Nikon w końcu też wypuści coś w rodzaju małej,
    bezlustrowej "dupki" do swoich obiektywów.
    Andrzej
    kalkulatory foto i takie tam: http://album.radom.pl/index.php?n=Foto.Index