  • Data: 2009-06-16 11:58:47
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem jaka ta lampa na sanki ma LP, ale brak mozliwosci jej
    odchylenia do gory to kompletna porazka. W sumie jednak to nie problem,
    skoro mozna lampe dokupic inna.
    Jak dla mnie ten aparat ma aktualnie tylko jedna wade: cene body i
    obiektywow. Poza tym ma wszystko czego chce, z wazniejszych rzeczy to
    wysokie ISO, stabilizacja czy filmy HD. W sumie nie ma sie do czego
    przyczepic. No moglby byc jeszcze mniejszy jak mju analogowy, ale i tak
    jest niezle.
    Gdyby taki aparat powstal 2-3 lata temu, to teraz kosztowalby sensownie,
    a i obiektywow wybor bylby troche wiekszy. A tak to troche tzreba bedzie
    poczekac.
    Jesli ten aparat zyska powodzenie, to inni moze wypusczcza cos
    konkurencyjnego. Choc jakos w to watpie. Nikon i Pentax od dawna nie
    pokazal sensownego kompakta, Fuji tez ma tylko matryce wielkosci
    paznokcia. Sony to juz kompletna porazka, zero jakichkolwiek kompaktow
    wartych wspomnienia. Jedynie Panasonic ze swoim LX1 ostatnio wyroznil
    sie z tlumu. No i Canon ma Gx ale niewiele sie w nim zmienia (na pewno
    matryca nie rosnie)
    Chyba tylko Samsung planuje pokazac cos konkretnego...?
    Marx