  • 1. Data: 2024-10-25 21:01:55
    Temat: bez stabilizatora
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z przodu lepiej mi się jeździ ;)

    Jeden łącznik wyjąłem. Czekałem na nowy z ebayu.
    No i lubię majtać budą. Jak w starym golfie.
    Zacieśniam za mocno zakręt i trochę prostuję.

    Po zamontowaniu łącznika jakoś tak dziko, sztywno,
    na krechę przez rondo.

    chyba go wykręcę ;) tylko trze o półoś :/

    --
    Piter

    https://www.licznikdudy.pl

  • 2. Data: 2024-10-25 21:06:43
    Temat: Re: bez stabilizatora
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Oct 2024 20:01:55 +0100, PiteR wrote:
    > z przodu lepiej mi się jeździ ;)
    >
    > Jeden łącznik wyjąłem. Czekałem na nowy z ebayu.
    > No i lubię majtać budą. Jak w starym golfie.

    Ale golf chyba miał stabilizator.
    Pękniety ?

    > Zacieśniam za mocno zakręt i trochę prostuję.
    >
    > Po zamontowaniu łącznika jakoś tak dziko, sztywno,
    > na krechę przez rondo.
    >
    > chyba go wykręcę ;) tylko trze o półoś :/

    J.

  • 3. Data: 2024-10-25 22:05:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1bleqt9hd2jra$.x0sokgnr1s6q.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale golf chyba miał stabilizator.
    > Pękniety ?

    golf mk2 slnik 1.3 nie miał
    wspomagania też nie miał.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 4. Data: 2024-10-25 22:22:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Oct 2024 21:05:49 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:1bleqt9hd2jra$.x0sokgnr1s6q.dlg@40tude.net>

    > golf mk2 slnik 1.3 nie miał

    to inny silnik, model, czy wyposażenie dodatkowe?

    https://eibach.pl/product/stabilizator-pojedynczy-an
    ti-roll-kit-p-as8502320va/vw-golf-ii-19e-1g1-13/7724
    2/

    Niemcy szybko jeżdzą ... stabilizator potrzebny :-)

    J,

  • 5. Data: 2024-10-25 22:40:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rn928wpe3991.1htxxphdml0qp.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > to inny silnik, model, czy wyposażenie dodatkowe?

    wersja CL nie miała.

    https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=520265

    --
    Piter