eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyODB2 - ELM327 › Re: ODB2 - ELM327
  • Data: 2013-06-04 23:26:26
    Temat: Re: ODB2 - ELM327
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-06-04 22:57, m...@i...pl pisze:
    .
    > Jak silnik jest zimny to chyba termostat jest zamknięty i nic nie
    > leci do chłodnicy. Dopiero jak się czynnik zagrzeje i bimetal w
    > termostacie zadziała to otwira przepływ do chłodnicy. Aby się auto
    > jak najszybciej rozgrzało. JEśli teraz na dworze 16 stopni i jadąc
    > w mieście mam 98 a 250 w trasie 88, to IMO termostat za dużo otwiera
    > przepływ do chłodnicy jak na możliwości jej chłodzenia
    >
    >
    > IMO coś jest nie tak (czas na 911)

    A jaka jest optymalna temp pracy Twojego silnika? Czy przypadkiem nie 88C?

    Zauważ że powyżej tej temp termostat się otwiera i puszcza ciepełko w
    chłodnicę. W trasie masz wiaterek i chłodnica szybko schłodzi co powinna.
    W mieście przy tej samej temp termostat się otwiera i puszcza na
    chłodnicę ale wiaterku nie ma i woda sobie krąży w otwartym obiegu do
    momentu aż przy około 100C włączy się wiatrak i wygeneruje wiaterek,
    wówczas temp spada do około 90C wyłącza sie wiatrak i znów czeka do 100C

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: