  • Data: 2013-06-06 01:17:08
    Temat: Re: ODB2 - ELM327
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/4/2013 10:32 PM, m...@i...pl wrote:
    > Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje.
    >
    > Jeśli jade w mieście normalnie, to "coolant temp"
    > pokazuje 98 stopni. Jak rżnę pacjenta autostradą
    > do odcięcia 250km/h to pokazuje 88. Czy tak powinno być?
    > Niedogrzany?

    Mi trochę źle poskręcali auto - a pech ciał ze trasa
    miała ~2200km ;) 1080km tam i potem z powrotem.

    I potwierdzam zależność - przy dużej prędkości chłodzi
    się ok. U mnie się przegrzewał przy poniżej 160km/h
    (a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
    żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)

    Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturę ok, ale podjazd
    na stację benzynową to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
    wyłączenie silnika.