eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyODB2 - ELM327 › Re: ODB2 - ELM327
  • Data: 2013-06-06 09:10:13
    Temat: Re: ODB2 - ELM327
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6/6/2013 5:22 AM, Robek wrote:
    > W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze:
    >> I potwierdzam zależność - przy dużej prędkości chłodzi
    >> się ok. U mnie się przegrzewał przy poniżej 160km/h
    >> (a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
    >> żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)
    >>
    >> Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturę ok, ale podjazd
    >> na stację benzynową to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
    >> wyłączenie silnika.
    >
    > Co to za silnik? Nie masz przypadkiem sterowanego termostatu z grzałką?
    > W oplowskich np. 1.6xer i 1.8xer komp silnika steruje otwarciem
    > termostatu wg. obciążenia silnika, małe obciążenie t=100C, jazda z
    > większym gazem t=92C.

    Było to PRV V6 24V, bez katalizatora bo "się stłukł" ;)
    Myślę ze termostat był mechaniczny i chłodnica z 2 wiatrakami
    chyba sterowana elektronicznie

    Mogła być jakaś grzałka ale to do podgrzewania kabiny...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: