eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyODB2 - ELM327Re: ODB2 - ELM327
  • Data: 2013-06-06 05:22:02
    Temat: Re: ODB2 - ELM327
    Od: Robek <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze:
    > On 6/4/2013 10:32 PM, m...@i...pl wrote:
    >> Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje.
    >>
    >> Jeśli jade w mieście normalnie, to "coolant temp"
    >> pokazuje 98 stopni. Jak rżnę pacjenta autostradą
    >> do odcięcia 250km/h to pokazuje 88. Czy tak powinno być?
    >> Niedogrzany?
    >
    > Mi trochę źle poskręcali auto - a pech ciał ze trasa
    > miała ~2200km ;) 1080km tam i potem z powrotem.
    >
    > I potwierdzam zależność - przy dużej prędkości chłodzi
    > się ok. U mnie się przegrzewał przy poniżej 160km/h
    > (a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
    > żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)
    >
    > Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturę ok, ale podjazd
    > na stację benzynową to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
    > wyłączenie silnika.

    Co to za silnik? Nie masz przypadkiem sterowanego termostatu z grzałką?
    W oplowskich np. 1.6xer i 1.8xer komp silnika steruje otwarciem
    termostatu wg. obciążenia silnika, małe obciążenie t=100C, jazda z
    większym gazem t=92C.


    Robek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: