  • Data: 2010-11-19 12:15:26
    Temat: Re: OC i7 860
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ic5c3u$l2g$1@news.onet.pl...

    > QPI przy fsb 200? nie możliwe powinno wyjść grubo powyżej 6,8 Muszę sprawdzić
    > u siebie ja pogoniłem mojego do 4200 pewnie poszedłby i

    Tak z czystej ciekawosci - na powietrzu ?
    bo tak sobie mysle ze gdybym go obciazyl swoimi zadaniami
    to pewnie by za dlugo nie pociagnal ;)

    No ale podaj pozostale ustawienia ;P
    U mnie @3,8 - na Noctua NH12P z dwoma wiatrakami na max i otwartej tower dobija
    (w te cieplejsze dni) do 80 st
    a w tej chwili na rdzeniach jest ~65 st przy t otoczenia 20 st C