  • Data: 2009-02-24 01:33:32
    Temat: Re: O matowce w cyfrowce
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze dominik:

    > Przy przedmiotach na 2m pomyłka jest już
    > praktycznie zerowa - GO jest tak duża, że trudno nie trafić.

    To czemu jeszcze niedawno gardłowałeś sie jakie to wielkie znaczenie ma te
    kilka cm różnicy GO przy odległości kilku metrów między APS-C i 4/3?

    A tyle się tu rozpisywałes o precyzji oddzielenia obiektu od tła, gdzie
    liczy się to czy GO ma 8 czy 10 cm...

    Ale od razu mówię że nie mam zamiaru wałkować tego tematu raz jeszcze.

    > Ależ wszyscy sobie doskonale zdajemy sprawę z tego że na niektórych
    > aparatach ostrzenie jest cięższe, na niektórych łatwiejsze. Przykładowo
    > jak weźmiesz olka e-510 to tam sobie nie wyobrażam cokolwiek wyostrzyć z
    > jego matówką.

    Trzeba umieć. Ja sobie jakoś radziłem bez większych problemów.