  • Data: 2009-02-24 17:14:06
    Temat: Re: O matowce w cyfrowce
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. pisze:
    > Jeśli oglądasz 17"FullHD z normalnej odległości i
    > widzisz piksele, to powinieneś zrobić karierę jako snajper - z
    > autentycznie sokolim wzrokiem? No,no,no.

    W systemie masz sporo oszustw, jak np ClearType, który nie pozwala Ci
    zobaczyć schodków na literkach stąd czasem porównanie może być niezbyt
    wiarygodne. Przy takiej rozdzielczości i rozsądnej wielkości wizjera
    byłoby już naprawdę nieźle, ale zanim do czegoś takiego dojdziemy minie
    naprawdę sporo czasu.
    Póki co mamy max tak 800x600 (nie liczyłem dokładnie) a to spokojnie
    pokazuje schodki.

    > Ale z drugiej strony - z takim wzrokiem, to wizjer w Olkach nie powinien
    > być dla ciebie problemem :P

    Gdyby był idealny pod względem jasności i matówki to by nie stanowił z
    całą pewnością. Niestety tak super nie jest. Ciężko tam ustawić ostrość
    i "małe" to tylko jedno z powodów.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \