  • Data: 2014-09-15 20:28:00
    Temat: Re: O mały włos...
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-15 19:27, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Tengu" <t...@u...to.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    .pl...

    > Panie doskonały, nigdy nie zdarzyło Ci się zagapić, uspokajać dzieciaka,
    > wyciągać osy zza koszuli, albo doznać jakiejś innej przyczyny znacznie
    > opóźniającej reakcje za kierownicą?
    > Jeśli nigdy, to albo masz prawko od bardzo niedawna, albo wcale.

    Owszem, zdarzało mi się zagapić w różnych, mniej lub bardziej
    niebezpiecznych sytuacjach. Ale aż tak, żeby nie zauważyć _dwóch_
    przejść dla pieszych jednego za drugim i przestrzelić hamowanie o
    kilkanaście metrów to nigdy. A Tobie zdarzyło się coś podobnego? Bo ja
    po czymś takim uznałbym, że jestem już za stary na siadanie za kierownicą.

    Ja jestem po stronie ludzi na przejściu - oni najwyraźniej nie
    podzielają Twojego zdania.

    --
    Tengu