-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O mały włos...
Date: Thu, 11 Sep 2014 08:52:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <lurgr6$42n$1@node1.news.atman.pl>
References: <luqi8k$44d$1@news.vectranet.pl>
<5410d26a$0$2357$65785112@news.neostrada.pl> <lurfc9$rgd$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1410418342 4183 83.142.198.226 (11 Sep 2014 06:52:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Sep 2014 06:52:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lurfc9$rgd$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544211
[ ukryj nagłówki ]On 2014-09-11 08:27, ToMasz wrote:
> wiec czy podjął byś ryzyko dołożenia sobie do drogi
> hamowania 4 metrów (przez zjechanie nalewy pas) ale kosztem zycia
> pieszych? Ja nie.
Myślę, że ty też. I nie byłaby to decyzja - po prostu odruch wciskania
hebla i omijania przeszkody jest bardzo silny. Najpierw odbijesz (zwykle
na heblach) potem pomyślisz. Dlatego tak ważny jest ABS - jak już
zdążysz pomyśleć, to masz czasem jeszcze szanse coś skorygować - na
zaciśniętych heblach już nie bardzo. Oczywiście są ludzie co zdają sobie
z tego sprawę i w ostatniej chwili odpuszczą hamulce. Ale jak mówił mój
instruktor - ty do nich pewnie nie należysz, ty pewnie zresztą też nie.
Więc ostrożnie z sądami co byś zrobił - najprawdopodobniej wcisnąłbyś
hebel i odbijał tam gdzie nie widzisz (co nie znaczy że nie ma) zagrożenia.
A kolo na filmiku na mój gust się nie zagapił, a po prostu wyprzedzał na
przejściu. W tym wypadku to rzeczywiście hardkor, bo przeciął ciągłą i
wyprzedzał "pod prąd", ale przerażające jest jak dużo kierowców sądzi,
że jak są dwa pasy, to żadne wyprzedzanie i można ciąć. Ile razy mnie z
tyłu strąbili, jak omijałem skręcający autobus hamując prawie do zera.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.14 20:33 Liwiusz
- 12.09.14 17:16 Shrek
- 12.09.14 20:03 Tom N
- 12.09.14 20:39 Liwiusz
- 13.09.14 08:19 Tengu
- 13.09.14 08:20 Tengu
- 14.09.14 13:03 m
- 14.09.14 13:52 Tengu
- 14.09.14 16:27 m
- 14.09.14 17:19 Tengu
- 14.09.14 18:40 J.F.
- 14.09.14 19:36 m
- 14.09.14 20:31 Tengu
- 14.09.14 20:34 Cavallino
- 14.09.14 20:49 Tengu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod