eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <5c508e73$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <2...@g...com>
    <q2rs64$82d$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5c51dcf8$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Date: Wed, 30 Jan 2019 20:28:56 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 21
    Message-ID: <5c51fb3e$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77.252.81.130
    X-Trace: 1548876606 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 512 77.252.81.130:65194
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2738
    X-Received-Body-CRC: 3790947353
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740554
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ae0ee32c-a008-456c-adc0-edbabb00dd99@go
    oglegroups.com...
    >Niestety nie. Pasek gwiżdże bo alternator jest obciazony prawie
    >maksymalnie. To że przestał gwizdać oznacza że obciążenie spadło ze
    >100 A na 50 czy 70A ale nie świadczy to o uzupełnieniu ladunku.
    >Sprawność ładowania powoduje że o pobraniuz akumulatora 5 Ah aby
    >uzupełnić to 5 Ah trzeba władować 7-8 Ah.

    No ale do rozruchu zuzylismy powiedzmy 800As, a nie 5Ah.
    Pozostaje postojowy pobor pradu auta i samorozladowanie aku.

    Poza tym skoro akumulator byl prawie naladowany, to przez chwile
    bedzie bral duzy prad, a potem spadnie do tych kilku A.
    I bedzie jeszcze potrzebowal paru minut na doladowanie, ale bez
    piszczenia paska.


    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: