eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a25:3bd7:: with SMTP id i206mr125318yba.7.1548874929528; Wed, 30
    Jan 2019 11:02:09 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:3bd7:: with SMTP id i206mr125318yba.7.1548874929528; Wed, 30
    Jan 2019 11:02:09 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no1916541qtk.0!news-out.google.c
    om!m21ni867qta.0!nntp.google.com!v55no1916538qtk.0!postnews.google.com!glegroup
    sg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 30 Jan 2019 11:02:09 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.110.36;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 82.177.110.36
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <5c508e73$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <2...@g...com>
    <q2rs64$82d$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5c51dcf8$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <6...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 30 Jan 2019 19:02:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2629
    X-Received-Body-CRC: 929671098
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740544
    [ ukryj nagłówki ]

    Może być jak mówisz. W nowszych konstrukcjach ładowanie jest bardziej inteligentne.
    Jednak w przeciętnym wozie Kowalskiego z przed 10 lat jest tak jak napisałem.
    Alternator jest głupim generatorem z wyjściem + i przewodem kontrolki ładowania. Nie
    ma tam żadnej regulacji pradu.
    Jest możliwe ze takie nowsze alternatory z zarządzaniem energia uczynią akumulatory
    trwalszymi. Czas pokaże.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: