-
X-Received: by 2002:a25:3bd7:: with SMTP id i206mr125318yba.7.1548874929528; Wed, 30
Jan 2019 11:02:09 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:3bd7:: with SMTP id i206mr125318yba.7.1548874929528; Wed, 30
Jan 2019 11:02:09 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no1916541qtk.0!news-out.google.c
om!m21ni867qta.0!nntp.google.com!v55no1916538qtk.0!postnews.google.com!glegroup
sg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Wed, 30 Jan 2019 11:02:09 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.110.36;
posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
NNTP-Posting-Host: 82.177.110.36
References: <a...@t...no1>
<q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<1...@g...com>
<c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<8...@g...com>
<5c508e73$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<8...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<2...@g...com>
<q2rs64$82d$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<5c51dcf8$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<6...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
From: Tomalo <r...@g...com>
Injection-Date: Wed, 30 Jan 2019 19:02:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2629
X-Received-Body-CRC: 929671098
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740544
[ ukryj nagłówki ]Może być jak mówisz. W nowszych konstrukcjach ładowanie jest bardziej inteligentne.
Jednak w przeciętnym wozie Kowalskiego z przed 10 lat jest tak jak napisałem.
Alternator jest głupim generatorem z wyjściem + i przewodem kontrolki ładowania. Nie
ma tam żadnej regulacji pradu.
Jest możliwe ze takie nowsze alternatory z zarządzaniem energia uczynią akumulatory
trwalszymi. Czas pokaże.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.19 20:05 Tomasz Gorbaczuk
- 30.01.19 20:07 J.F.
- 30.01.19 20:09 Tomasz Gorbaczuk
- 30.01.19 20:13 Jacek Maciejewski
- 30.01.19 20:16 J.F.
- 30.01.19 20:17 Tomalo
- 30.01.19 20:22 J.F.
- 30.01.19 20:24 J.F.
- 30.01.19 20:28 J.F.
- 30.01.19 20:52 Tomasz Gorbaczuk
- 30.01.19 21:02 Paweł Pawłowicz
- 30.01.19 21:57 Jacek Maciejewski
- 30.01.19 22:14 Paweł Pawłowicz
- 30.01.19 23:01 J.F.
- 30.01.19 23:25 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
- Smart gniazdko straciło zasięg wifi?
- nurtuje mnie
- dziwna sprawa...
- Laptop MSI się nie uruchamia.
- Dobra listwa LED (CRI 90-95, bez migotania)
- masowe programowanie AVR
- Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- Wieszanie się przy aktywnym SMP
- Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- Odkurzacz mnie bije :(
- Rapsberry Pi i synchronizacja plików
Najnowsze wątki
- 2024-10-21 Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=