-
X-Received: by 2002:a25:81c7:: with SMTP id n7mr121725ybm.3.1548872868066; Wed, 30
Jan 2019 10:27:48 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:81c7:: with SMTP id n7mr121725ybm.3.1548872868066; Wed, 30
Jan 2019 10:27:48 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no18
57831qtk.0!news-out.google.com!h3ni1062qtk.1!nntp.google.com!v55no1857829qtk.0!
postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Wed, 30 Jan 2019 10:27:47 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.110.36;
posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
NNTP-Posting-Host: 82.177.110.36
References: <a...@t...no1>
<q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<1...@g...com>
<c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<8...@g...com>
<5c508e73$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<8...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<2...@g...com>
<q2rs64$82d$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<5c51dcf8$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
From: Tomalo <r...@g...com>
Injection-Date: Wed, 30 Jan 2019 18:27:48 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740533
[ ukryj nagłówki ]Niekoniecznie.
Alternator przeciętnie ma wydajność 100 A. Po rozruchu na elektronikę i urządzenia
pokładowe , nawiew, podgrzewanie szyb, foteli, światła idzie gdzieś 50-60 A resztę 40
A łyka akumulator! Tym więcej łyka im jest bardziej rozładowany. Jak jest naładowany
to po rozruchu łyka tylko kilka A. To jest dla niego korzystne i zwiększa jego
trwałość bo jest mniej obciążony termicznie.
Zatem warto ładować jak najczęściej !
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.19 19:32 Zenek Kapelinder
- 30.01.19 19:33 Tomalo
- 30.01.19 19:39 Tomalo
- 30.01.19 19:43 Tomalo
- 30.01.19 19:43 J.F.
- 30.01.19 19:50 Tomalo
- 30.01.19 19:50 J.F.
- 30.01.19 19:52 Tomalo
- 30.01.19 19:54 Tomalo
- 30.01.19 19:56 Tomasz Gorbaczuk
- 30.01.19 20:02 Tomalo
- 30.01.19 20:05 Tomasz Gorbaczuk
- 30.01.19 20:07 J.F.
- 30.01.19 20:09 Tomasz Gorbaczuk
- 30.01.19 20:13 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=