  • Data: 2019-01-30 19:50:12
    Temat: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Od: Tomalo <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak pomyślałem, że chyba jesteś dobrym hejterem. Nie wiem za co mnie nie lubisz,ale
    chyba za to samo co cała reszta hejterów.
    Moim zdaniem powinieneś się przenieść na łonet lbo pudelka czy innego szmatławca. Tu
    na newsach nie ma przyzwolenia na hejt i trollowanie. No smarkacz jesteś i możesz nie
    wiedzieć. Ja ja pisalem z Pszemolem tu 20 lat temu to ciebie na świecie pewnie nie
    było. Więc jak chcesz być traktowany poważnie zmień język rynsztokowy na przyzwoity.
    Ja się nie obrażam, ale sam wystawiasz sobie laurkę imbecyla.