    From: "jedrek" <j...@s...2>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: O konkurencji na rynku, orange to gówno
    Date: Tue, 18 Nov 2014 11:56:17 +0100

    "Smok Eustachy"

    > To teraz poczytaj sobie wątek ten:
    > O problemach z Technicolorem

    Jak ktoś jest nieświadomy i bierze złoma technicolora to nic na to nie
    poradzę.
    Od początku mam Cisco EPC3212 więc nie wiem co to problemy w upc.
    Zanim wziąłem usługę poczytałem czym to się je.
    Mając kiedyś neozdradę też wcześniej czytałem i nie pchałem się w jakieś
    gówniane liveboxy i inne cyrkowe urządzonka od cytryny. Miałem swój porządny
    modemo router i chodziło to całkiem dobrze jak na tamte dawne czasy.