-
Data: 2014-11-18 12:24:42
Temat: Re: O konkurencji na rynku, orange to gówno
Od: "jedrek" <j...@s...2> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Smok Eustachy" news:54652bbf$0$2852$65785112@news.neostrada.pl
> I czemu nie w UPC?
To nie mnie pytaj tylko UPC zapytaj czemu NIE robią problemów ze
wszystkiego?
Miałem obie usługi i niestety dla dawnego tp przegrywają z upc pod względem
jakości obsługi klienta - przynajmniej mnie tak obsługują.
I niezawodność neta w upc w statystyce 365dni/ilość godzin awarii wypada
lepiej niż w orange.
Nie mam żadnego interesu w chwaleniu upc bez podstaw. Usługę miałem u obu
operatorów i przez te kilka lat wyrobiłem sobie opinię. Po prostu piszę to
co widzę. Jak się poprawią, znajdę tam jedną kumatą osobę to też o tym
napiszę, że orange ma jednego rodzynka, który naprawdę działa na rzecz
rozwoju a nie uwsteczniania się tej firmy. Rozmowy z nimi przypominają
konferencję PKW i ten cyrk jaki się odbywa wokół ostatnich wyborów.
Dziennikarze swoje, oni swoje i odpowiedzi w ogóle nie na temat.
Forum media znam doskonale i wiem, że technicolory to dziadostwo.
I wiem też, że jak komuś zależy to wymieni sobie złoma na Cisco - o czym też
można poczytać na tamtejszym forum.
A orange dalej się upiera, że zgłosiłem reklamację jako osoba "obca"
Co za pieprzona gimbaza!
Osoba, której jeszcze nie podłączyli telefonu będzie generować papierowe
listy, na cholerę skoro ja mogę złożyć reklamację on line ze swojego konta w
orange.
Skoro piszę jako abonent to nie jestem anonimowy dla nich, mają mnie z
imienia nazwiska i jak coś będzie nie tak to naprawdę nie widzę problemu
mnie odnaleźć.
Ale dla nich to za trudne.
w UPC neta podłączyli mi nie widząc mojego dowodu osobistego na oczy. Zmiana
opcji usługi bez żadnych papierów, wszystko odbyło się "na słowo" na
infolinii.
W orange beton, reklamacją człowiek chce spowodować aby sobie w końcu
podłączyli nowego abonenta, z którego za kilka miesięcy będą mieli zysk, oni
wolą iść w zaparte.
Tym bardziej, że moje zgłoszenie reklamacyjne dotyczy tego, żeby w końcu
uzupełnili 30m kabla ziemnego do słupa i uruchomili tą usługę.
A oni się zachowują jakbym w reklamacji domagał się jakiś pieniędzy od nich,
chciałbym ich okraść, itp.
A to jest zgłoszenie typu "z troski" poprawcie sobie to, będą nowi klienci.
Tym bardziej jest to śmieszne, że zgłoszenie na tą linię (która od miesięcy
nie może zaistnieć) ja zamawiałem i to ja im podałem dane osobowe na kogo ma
być usługa, podałem wówczas też swoje wszelkie dane i kontakt do mnie jako
osoby monitorujące tą sprawę od początku do końca (bo osoba zainteresowana
już nie ma sił się z nimi przepychać przez kolejne lata) więc jak ponoć
nagrywają sobie rozmowy to niech odszukają sobie. Dla mnie śmiech na sali.
Gdyby im naprawdę zależało to by sobie zadzwonili do osoby na którą ma być
umowa (może się dogadają, bo tam zasięg komórek jest z d....), bo mają do
niej kontakt, i potwierdzili sobie, że ta reklamacja faktycznie jej dotyczy.
A dziś zadzwonili do mnie z orange (bo widzę, że znowu automat odpisał na
reklamację, że jestem obcy :D) i proponują mi tam na wsi LTE
Cyrk!
Zasięg gówniany tam nawet po GSM jest, ale oni usilnie LTE będą proponować.
Brak słów.
Stwierdziłem, że tylko mnie przewodowy net interesuje.
Generalnie gówno w orange wynika stąd, że nie da się w tej głupiej firmie
załatwić sprawy od początku imiennie z jedną i tą samą osobą. Coś co było
wykonalne jeszcze w tp, dziś w orange już nie jest wykonalne, że dzwonisz na
infolinię i prosisz o połączenie z panią/panem iksińskimi jako osobą
prowadzącą naszą sprawę. A nie, że za każdym razem rozmowę zaczynacz od
opowiadania o co chodzi i wisisz godzinę i każdemu opowiadasz swój życiorys
zamiast sprawę w 5 minut przepchać. Bo tydzień temu telefony odbierali innii
studenci, a dziś już zatrudnili innych i oni znowu nic nie wiedzą.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.14 00:53 J.F.
- 23.11.14 20:49 jedrek
- 24.11.14 13:10 ACMM-033
- 26.11.14 00:15 Smok Eustachy
- 05.07.15 04:56 r...@k...pl
- 15.07.15 14:46 ACMM-033
- 05.08.15 10:37 Dziki Facet
- 05.08.15 16:02 Tomasz Śląski
- 05.08.15 17:03 Jarosław Sokołowski
- 06.08.15 09:15 Dziki Facet
- 07.08.15 11:26 J.F.
- 07.08.15 12:03 J.F.
- 07.08.15 13:42 Jarosław Sokołowski
- 07.08.15 20:07 Krzysztof Halasa
- 08.08.15 00:16 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=