eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynkuRe: O konkurencji na rynku
  • Data: 2015-08-06 09:15:26
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: "Dziki Facet" <s...@f...u> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu .10.2014 o 00:54 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    ...
    >>> Ale nadal obawiam sie, ze jak z rzadka zapomna o takiej usterce na
    >>> BSA, to im drugi operator nic nie przekaze. Bo i po co - czysta strata.
    >> Dlatego pytam: ktoś zna przypadek ciągnącej się dłużej awarii BSA?
    >> Bo ja nie znam.
    >
    > Sam przeciez pisales.
    >
    > Ja tylko o tym, ze do TP mozesz zadzwonic, przypomniec, op* - i moze
    > to przyspieszy naprawe. A do takiego BSA tez mozesz, tylko on ma
    > interes w tym, zeby tego do TP NIE przekazac, a im dluzej trwa
    > naprawa, tym dla niego lepiej.
    >
    Jak niby chcesz się tam dodzwonić, skoro nie jesteś ich klientem?
    A nawet jeśli uda Ci się w jakiś sposób dodzwonić do konsultanta, to on
    odeśle Cię na drzewo. To nie dawna TP, gdzie dało się załatwić to i owo.
    Teraz są PROCEDURY.
    Nawet jak jakiś konsultant łaskawie się zlituje i zechce zająć sprawą,
    to... "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
    połączyć Pana do działu reklamacji"...(po kilku/nastu minutach w dziale
    reklamacji:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
    połączyć Pana do działu technicznego", (po kilku/nastu minutach w dziale
    technicznym:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
    połączyć Pana do działu utrzymania sieci", (po kilku/nastu minutach w
    dziale utrzymania sieci:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro
    mi. Spróbuję połączyć Pana do działu obsługi klienta", (po kilku/nastu
    minutach w dziale obsługi klienta:) "mamy dla Pana ofertę na Internet,
    telefon i telewizję... a w ogóle to nie zawracaj nam pan d...y i dzwoń
    sobie do swojego operatora".

    Pracowników na infolinii guzik obchodzi, że w rezultacie ich korporacja
    zapłaci karę. Są procedury i co najwyżej taki telekonsultant przyjmie
    zgłoszenie, wklepie to w odpowiedni formularz, a kolejna osoba,
    przeczytawszy to odeśle znowu do kolejnego działu... i tak w
    nieskończoność.

    ...
    --
    ...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: