-
Data: 2015-08-06 09:15:26
Temat: Re: O konkurencji na rynku
Od: "Dziki Facet" <s...@f...u> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu .10.2014 o 00:54 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
...
>>> Ale nadal obawiam sie, ze jak z rzadka zapomna o takiej usterce na
>>> BSA, to im drugi operator nic nie przekaze. Bo i po co - czysta strata.
>> Dlatego pytam: ktoś zna przypadek ciągnącej się dłużej awarii BSA?
>> Bo ja nie znam.
>
> Sam przeciez pisales.
>
> Ja tylko o tym, ze do TP mozesz zadzwonic, przypomniec, op* - i moze
> to przyspieszy naprawe. A do takiego BSA tez mozesz, tylko on ma
> interes w tym, zeby tego do TP NIE przekazac, a im dluzej trwa
> naprawa, tym dla niego lepiej.
>
Jak niby chcesz się tam dodzwonić, skoro nie jesteś ich klientem?
A nawet jeśli uda Ci się w jakiś sposób dodzwonić do konsultanta, to on
odeśle Cię na drzewo. To nie dawna TP, gdzie dało się załatwić to i owo.
Teraz są PROCEDURY.
Nawet jak jakiś konsultant łaskawie się zlituje i zechce zająć sprawą,
to... "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
połączyć Pana do działu reklamacji"...(po kilku/nastu minutach w dziale
reklamacji:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
połączyć Pana do działu technicznego", (po kilku/nastu minutach w dziale
technicznym:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
połączyć Pana do działu utrzymania sieci", (po kilku/nastu minutach w
dziale utrzymania sieci:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro
mi. Spróbuję połączyć Pana do działu obsługi klienta", (po kilku/nastu
minutach w dziale obsługi klienta:) "mamy dla Pana ofertę na Internet,
telefon i telewizję... a w ogóle to nie zawracaj nam pan d...y i dzwoń
sobie do swojego operatora".
Pracowników na infolinii guzik obchodzi, że w rezultacie ich korporacja
zapłaci karę. Są procedury i co najwyżej taki telekonsultant przyjmie
zgłoszenie, wklepie to w odpowiedni formularz, a kolejna osoba,
przeczytawszy to odeśle znowu do kolejnego działu... i tak w
nieskończoność.
...
--
...
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.15 11:26 J.F.
- 07.08.15 12:03 J.F.
- 07.08.15 13:42 Jarosław Sokołowski
- 07.08.15 20:07 Krzysztof Halasa
- 08.08.15 00:16 J.F.
- 08.08.15 00:50 J.F.
- 08.08.15 00:51 ACMM-033
- 08.08.15 01:17 J.F.
- 08.08.15 07:17 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 07:19 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 12:10 ACMM-033
- 08.08.15 12:27 ACMM-033
- 08.08.15 12:40 ACMM-033
- 08.08.15 12:55 ACMM-033
- 08.08.15 16:03 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=