  • Data: 2014-11-23 20:49:46
    Temat: Re: O konkurencji na rynku, orange to gówno
    Od: "jedrek" <j...@s...2> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F."
    > A propos - usilowalem dzis zadzwonic na infolinie ... nie ma.

    na gimbusowej stronie orange znaleźć konktakt to wyższa szkoła jazdy.
    Wchodzisz na stronę, na wielkim pogrzebowym czarnym pasku w tłumie śmieci
    znajdujesz link "kontakt"
    Pojawia się kolejna durna podstrona gdzie znowu musisz wybierać kim jesteś,
    co chcesz robić i znowu przechodzisz dalej, propozycje tematów jak zwykle
    były z dupy wzięte więc wybierasz "inny temat", kontaktu telefonicznego
    nadal nie widzisz, dopiero wybranie oferty stacjonarnej łaskawie powoduje
    wyświetlenie płatnego nr infolinii 801...
    U normalnego operatora (jakim oczywiście francuski orange NIE jest) link
    KONTAKT to jeden z bardziej widocznych odnośników (na górnej krawędzi
    strony, a nie w burokach, na dole schowany w gównie) na stronie głównej, po
    kliknięciu którego od razu mamy od razu dostępny nr infolinii po kliknięciu
    zadzwoń do nas.
    I prócz głupich 8xxx może być najzwyklejszy numer stacjonarny, a nie jakieś
    pieprzone skarbonki do nabijania na kliencie.

    > Wszystko teraz pisemnie ? czy przez 801-.... ?
    > 800-102-102, 19333 i 19330 - zapamietajcie.

    Te 193xx są obecnie płatne?
    Od kiedy mają 800?
    Bo był czas, że było potem zlikwidowali i były same płatne.
    Ja dzwonię z kartowego orange (bo nie będę nabijał na stacjonarce) na *100
    za 1,5zł za 40 minutowe gadki o niczym.

    Dostałem właśnie odp. z orange, że dla nich inwestycja przeciągniecia 30m
    kabla ziemnego celem uzupełnienia par wejściowych od słupa zbiorczego do
    kontenera DSLAM jest: "... zamówienia wymaga podjęcia działań
    inwestycyjnych o znacznym zakresie rzeczowym i finansowym..." i w związku z
    tym nie rozpatrzą reklamacji pozytywnie.
    Jak dla mnie orange niech już w ogóle się zwija z Polski. Im się nic nie
    opłaca.
    Dziwne, że "obcemu" w Polsce także UPC podobne inwestycje kablowe,
    uzupełniające trakty kablowe po kilkadziesiąt metrów (bo istniejące
    koncetryki od 20 lat ktoś pourywał, przykrył w czasie ocieplania budynku i
    trzeba położyć nowy), celem podłączenia nowego klienta nie są żadnym
    wyzwaniem. UPC ma na horyzoncie potencjalnego nowego klienta, leci,
    uzupełnia i za kilka dni nowy podłączony.
    A dziady z orange dołożenie drugiego równoległego kabla do już istniejącego
    zajętego w 100% traktują jak mega inwestycję pociągnięcia 10km linii po dnie
    morza... Z takim podejściem to wracajcie orange do roku 1950, bo u was nic
    się nie da. Firma orange jest w czarnej dupie.