  • Data: 2015-08-13 00:22:45
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Bardzo sporadycznie.
    > Normalnie klient chciał IP, i kupował (jeśli było go stać) -
    > tyle że nie od TPSA.
    >
    > Na Zachodzie było z tym znacznie lepiej, chociaż w wielu miejscach
    > niekoniecznie idealnie. Później, po wprowadzeniu 0202122, ludzie
    > z Zachodu "zazdrościli" nam, że mamy ogólnodostępny Internet.
    > Tylko nie brali poprawki na koszt "impulsów".

    Robiłem kiedyś dla Koreańców. W Warszawie. Dla Południowych. Dilowałem
    im internet (via leased line). Ale co tam internet, nie wiadomo czy
    ta ciekawostka się przyjmie, obstalowali sobie oni też linę wprost do
    Seulu. Przez jakąś szemraną firmę, tyle było o niej wiadomo, że miała
    siedzibę w Mariottcie. Założyli gniazko na ścianie z napisam LB-ileś,
    dali router Cisco i tyle ich widziano. Ale faktury przysyłali. Ja to
    wszystko im konfigurowałem. Nawet chyba udało mi się wpuścić w ten
    router swój internet. Jaka była radość pana prezesa, gdy zobaczył na
    ekranie swojego komputera ekran logowania do mainframe CP/CMS! Chyba
    aż łzy mu pociekły.

    Wczśniej musiałem mu skonfigurować jego Windows 95. A rok to był 1995.
    Windows zaś w wersji koreańskiej. Zdobyłem więc gdziś komputer z wersją
    polską czy angielską i za pomocą klikania synchronicznego skofigurowałem.

    > Ja też widziałem nie raz, nie pamiętam dokładnie kiedy zlikwidowali,
    > ale to musiało być w dobrze zaawansowanych latach 90.

    Bywały telefony z korbką wirtualną. To znaczy nigdzie nie dało się
    z nich normalnie zadzwonić, ale jak się przekręciło przez zero, to
    zgłaszała się telefonistka i uprzejmie łączyła bądź zamawiała rozmowę.

    --
    Jarek