  • 51. Data: 2011-10-05 19:03:26
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 2:25 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > A ja chodz po ulicach i link w nie potrzebuj .

    Kazdemu wolno zyc w nieswiadomosci - tobie tez.
    Latwiej idzie sie wtedy na rzez.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 52. Data: 2011-10-05 19:22:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-05 19:03:26 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Kazdemu wolno zyc w nieswiadomosci - tobie tez.
    > Latwiej idzie sie wtedy na rzez.

    [cytat]
    W Wielkiej Brytanii, Australii czy Japonii liczba osób zastrzelonych w
    ciągu roku nie przekracza 70, w USA przekracza 30 tysięcy

     W arsenał broni zdołał się w ciągu doby uzbroić nastolatek w stanie
    Kansas. Najpierw uciekł ze szpitala psychiatrycznego, następnie
    zastrzelił oficera policji, zranił dwóch następnych i ostrzelał komendę
    policji. Wypuszczony z aresztu za kaucją, zaatakował policję przy
    użyciu kałasznikowa, karabinu myśliwskiego i pięciu pistoletów.
    Zdarzyło się to zaledwie kilka tygodni po tym, jak w przededniu
    rocznicy masakry w liceum Columbine policja udaremniła próby
    powtórzenia tej rzezi w czterech miasteczkach Ameryki. W każdym wypadku
    nastolatki - na Alasce sześciu zaledwie trzynastoletnich chłopców -
    postanowiły odtworzyć najbardziej dramatyczną strzelaninę ostatnich
    lat. Dzieciaki aresztowano, a w ich domach znaleziono imponujące składy
    broni.
    [/cytat]
    To dzień powszedni.
    A od święta:
    Martin Luter King
    Kenedy
    Drugi Kenedy
    Regan - temu się udało

    I ty piszesz o skakaniu sobie do gardeł?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2011-10-05 19:24:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-05 19:01:58 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Lepszym argumentem jest, ze w ameryce to murzynow bija.

    Nie wiem kogo biją. Nie byłem w ameryce i w loterii nie będę brał
    udziału. Za to w Polsce można spokojnie dziecko do szkoły wysłać.
    Żeby w ryj nie zarobić wystarczy wystrzegać się stadionów i poślednich knajp.

  • 54. Data: 2011-10-05 19:29:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-05 19:01:58 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Jak bedzie malo i sam nie bedziesz potrafil dotrzec do podobnych, to
    > daj znac.
    Widzę że lubisz się grzebać w gównie, jak te owsiki. Bo one nie dlatego
    do dupy wracają, że to ich ojczyzna. One tam wracają bo na słoneczku z
    głodu zdychają.
    A ty po prostu to lubisz.

    > Latwo cie takimi linkami zasypie.

    No i?

  • 55. Data: 2011-10-05 19:29:55
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Dlaczego w ogóle tolerujecie tego chama ZD i wchodzicie z nim w dyskusje?
    Rzadko tu bywam ale to jaki ostatnio uprawia śmietnik ten troll to
    przegięcie...

    pozdrawiam
    gkrzych

  • 56. Data: 2011-10-05 19:53:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 3:24 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Nie wiem kogo bij . Nie by em w ameryce i w loterii nie b d bra
    > udzia u.

    Przyznaj sie jeszcze, ze taki tepy jestes i nie znasz tego powiedzenia
    oraz skad sie wzielo.

    > Za to w Polsce mo na spokojnie dziecko do szko y wys a .

    Moje dzieci chodzily do szkoly w polsce i tutaj.
    Moglyby ci cos na ten temat powiedziec, ale watpie ze taki tepy
    osobnik by w to uwierzyl.

    > eby w ryj nie zarobi wystarczy wystrzega si stadion w i po lednich knajp.

    A co z tymi knajpami? Jakies emigranty polskie z ameryki tam
    przesiaduja i bija takich jak ty?

  • 57. Data: 2011-10-05 19:58:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 3:29 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Widz e lubisz si grzeba w g wnie, jak te owsiki. Bo one nie dlatego
    > do dupy wracaj , e to ich ojczyzna. One tam wracaj bo na s oneczku z
    > g odu zdychaj .
    > A ty po prostu to lubisz.

    Oczywiscie, ze lubie sloneczko i dlatego kupilem mieszkanie na
    Florydzie.
    Na zime tam pojade, bo nie lubie gowna bialego padajacego z nieba a
    jeszcze bardziej nie lubie zimna.

    > No i?

    To, ze sie mozesz uswiadomic, bo nie znasz kraju i "wspanialego
    narodu", posrod ktorego mieszkasz.
    Chyba nie musze cie cytowac?

  • 58. Data: 2011-10-05 20:03:55
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-05 19:58:05 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > To, ze sie mozesz uswiadomic, bo nie znasz kraju i "wspanialego
    > narodu", posrod ktorego mieszkasz.
    > Chyba nie musze cie cytowac?

    To powiesz mi w końcu jak to z tym skakaniem do gardeł? Bo jak na razie
    to widzę tylko pokrzykiwania - taki folklor. Strzelaniny w amerykańskim
    stylu ciągle nie ma.
    I nie zmieniaj tematu na palemki i robaczki, bo one do gardeł nie skaczą.

  • 59. Data: 2011-10-05 20:05:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2011 13:51, po pisze:
    > Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    [ciach]

    > aaaaaa hoooooooj
    >
    > ci do tego !

    I po co dokarmiasz tego durnego trolla?

  • 60. Data: 2011-10-05 20:25:17
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 3:22 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > [cytat]
    > W Wielkiej Brytanii, Australii czy Japonii liczba os b zastrzelonych w
    > ci gu roku nie przekracza 70, w USA przekracza 30 tysi cy
    I co chcialbys przez to udowodnic?
    W polsce z pewnoscia jest jeszcze mniej zastrzelonych, tylko dlaczego
    tak sie rwa z wyjazdami do tych krajow, gdzie tak strasznie zabijaja
    srzelaniami.

> [...]
    > nastolatki - na Alasce sze ciu zaledwie trzynastoletnich ch opc w -
    > postanowi y odtworzy najbardziej dramatyczn strzelanin ostatnich
    > lat. Dzieciaki aresztowano, a w ich domach znaleziono imponuj ce sk ady
    > broni.
    > [/cytat]
    > To dzie powszedni.
    > A od wi ta:
    > Martin Luter King
    > Kenedy
    > Drugi Kenedy
    > Regan - temu si uda o
    >
    > I ty piszesz o skakaniu sobie do garde ?

    A czemu mam nie pisac prawdy i udowadniac ci, o czym pisalem a ty w to
    nie wierzysz?
    Jak juz udowodnilem, to znow podajesz argument, "a w ameryce to
    morzynow bija".
    Chcesz trollowac nie na temat tego watku, to zaloz watek o
    strzlaninach w ameryce.
    Ja chetnie dodam wiele rzeczy, o ktorych nie masz pojecia.
    Mam swoje dwa sztucery i maly rewolwer i ciesze sie, ze moge to miec i
    w razie czego urzyc w obronie wlasnej.
    A czasami dla przyjemnosci jade ze znajomymi do lasow w Pennsylvani,
    zeby sobie po lesie bezpieczniej pochodzic i pofotografowac. Tylko raz
    musialem strzelac do zbika, bo chcial atakowac.
    Przy kazdej wiekszej drodze wjazdowej do tego stanu sa biura, gdzie
    mozna wyporzyczyc bron bezplatnie, placac za pozwolenie na odstrzal i
    amunicje.
    I bron jest faktycznie wyporzyczana bezplatnie, bo jak jej nie chcesz,
    to tyle samo placisz za zezwolenie i amunicje.
    I przy takim dostepie do broni jakos malo sie zabijaja.
    Ale wiadomo, tu dzicz bydlo i dziki zachod, nie to co bolandia, tam
    nadrabiaja innymi sposobami.
    Az trudno soebie wyobrazic, co by sie dzialo, gdyby "wspaanialy narod"
    mial taki dostep do broni.
    W NJ gdzie mieszkam obecnie, potrzebne jest zezwolenie na bron i
    rejestracja.
    W Pennsylvanii mozna posiadac bron bez zezwolenia tylko wprowadzili
    rejestracje.
    W niektorych stanach jest tak, ze jak sie nie posiada broni w domu, to
    jest sie ukaranym grzywna.
    Zaleznie od rejonu sa okreslone okresy czasu, w ktorych szeryf ma
    obowiazek sprawdzic czy obywatele posiadaja wymagana bron.
    Wez tez pod uwage, ze amerykanie to w duzej mierze bydlo naplywajace
    ciagle z roznych stron niecywilizowanego swiata.
    O tym jednak komusze media nie podadza ci informacji, kto strzelal.
    Ameryka nie bedzie zniewolona dopoki nie odbiora obywatela mozliwosci
    posiadania broni.
    Dlatego czasami mysle o zamieszkaniu w Texasie lub Arizonie.
    Jest tam cieplo i czlowiek czuje sie bezpieczniej na przyslowiowej
    ulicy
    A kazdy dom, to jest twierdza.
    Skurwialym narodom, rzadzonym przez komunistow, nie podadza prawdy.
    Potem wypisuja takie brednie jak ty.