  • Data: 2011-10-05 17:16:16
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Zygmunt Dariusz" To ze nie jestes trollu psychaiatra, to widac, ale
    > psychaiatra by ci
    > sie przydal.
    > Niestety ciagle trollujesz w moich watkach, chamowaty "czlowieczku z
    > dobrym gustem" , mimo ze sam wieleokrotnie mendzisz o nie trollowaniu
    > do innych.

    Nie, no kurwa, ludzie. Człeniu, jesteś chyba drugim po Buzdyganie TROLLEM,
    który naprawdę zasługuje na to określenie i innych od trolli wyzywasz?
    Wpierdalasz się na grupę ze swoimi żygowinami "yntelektualnymy" prowokując
    tak, że aż widać jak lubisz, gdy ci w parszywe ślepia plują. Ty i tak
    będziesz twierdził, że deszcz pada.

    > Wiele razy pisalem ci mendo, zebys zalozyl sobie skuteczny wor na
    > siebie czyli KF, tak zeby do ciebie nie dochodzily moje posty.
    > Twoi koledzy radzili ci jak masz taki KF sobie skonfigurowac a ty
    > jelopo w dalszym ciagu tylko jojczysz i sie osmieszasz.
    > Twoje urojenia o mojeje wielkosci pochlebiaja mi, ale zapewniam, ze
    > dobry psychiatra skutecznie by ci pomogl.
    > Wiezrze w cienie i uwazam, ze nie jestes az tak tepy i pojebany, zeby
    > leczenie ci nie moglo pomoc.

    Weż ty już lepiej onanizuj się nad swoimi "Professional" fotkami, tylko nie
    pokazuj psychiatrom, bo nie wyjdziesz z oddziału zamkniętego.