  • Data: 2011-10-05 17:18:19
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-05 15:10, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Jakkolwiek bym sie nie domyslal, to i tak pozostaje skurwiony
    > podzielony narod skaczacy sobie do gardel i tylko czekajacy na znak
    > swoich wybrancow aby dorznac watache.

    Człowieku co Ty w życiu przeżyłeś że jesteś słowną tykającą bombą?
    Byle impuls prowadzi u Ciebie do mega wybuchu słownej agresji.
    Jest to pewnie spowodowane faktem bezkarność jaką daję Ci sieć.
    Przyczyn agresji są tysiące, ale często bywa że ciągła gotowość do niej
    spowodowana jest totalną frustracją. Potem to jest jedna wielka lawina
    gniewu. Skąd u Ciebie ten utrwalony nawyk agresywnego reagowania, na
    wszystko co związane z Twoim ojczystym krajem? Krajem który czy tego
    chcesz, czy nie zdefiniował Cię jako człowieka.
    Oczywiście nie myśl sobie że jest to dla mnie jakimś dramatem czy
    chociażby generuje jakiś dyskomfort. Jako dorosły człowiek który coś tam
    już widział, dobrze wiem że wszelkie patologie występują wszędzie bez
    względu na status materialny, narodowość czy wyznanie. Mimo wszystko
    zaciekawiło mnie co takiego się tu wydarzyło w kraju że jesteś taką a
    nie inną jednostką.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.