  • Data: 2011-10-05 18:50:04
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 5, 2:21 pm, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Zobacz w tym miesi cu na grupie powsta o 15 w tk w, z czego 4 s Twojego
    > autorstwa. Je li chodzi o aktywno grupy w tym miesi cu na 273 posty,
    > Twoja osoba jest autorem 60. Jako ciekawostk dodam e nast pna osoba w
    > rankingu udzieli a si 18 razy, czyli pond trzy razy mniej ni Ty.
    > Teraz sobie odpowiedz sam przed sob ile razy w tych postach poruszy e
    > merytorycznie temat fotografii a ile razy odp ywa e .
    > To tyle z mojej strony. Popatrz na suche statystyki.

    Prawdopodobnie bede mial znacznie lepsze wyniki, jesli sprawdzisz
    ostatnie 2 lub 3 dni.
    Jeszcze bardziej prwadopodobne, ze marnie jednak wypadne w skali roku.
    Napisz potem co myslisz o tych trollach, ktorzy w skali rocznej
    spamuja grupe.
    Moim zdaniem, niech kazdy pisze ile chce, kiedy chce, kiedy moze i
    dowolnie z jakiegokolwiek powodu i mozliwosci.
    Nie chcesz chyba wprowadzic limintu albo kartek w pisaniu na grupe?
    Jesli masz problemy z tym zwiazane, to nie licz na moja pomoc ani
    wspolczucie w tym temacie.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/