  • Data: 2011-10-05 16:27:12
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 5, 12:05 pm, oyster <m...@g...com> wrote:
    > U ytkownik - Zygmunt Dariusz napisa :

    > A tak konkretnie, to co masz na my li?
    >
    > Powiem kr tko - n dza i obciach. :-)

    Wlasnie to mam na mysli, co napisales - nedza i obciach na calym
    swiecie chyba - wystarczy ogladac lub czytac wiadomosci.
    Nawet w chujni z was sie wysmiewaja, ze az przykro patrzec.
    Jak chcesz, to moge podeslac linki, gdybys sam nie potrafil znalezc,
    albo nie wiedzial, ze tak wlasnie jest.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/