-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl> <povqe2$20t$1@node1.news.atman.pl>
<pp0h3r$np3$1@node1.news.atman.pl>
<y4lsectn5m4z$.sevymonif77d.dlg@40tude.net>
<pp26da$ahv$1@node1.news.atman.pl>
<5bb4b063$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<pp2gsn$mub$1@node2.news.atman.pl>
<5bb4cbe0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<pp4glg$h6m$1@node2.news.atman.pl>
<5bb5ef71$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<pp7dou$7av$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <pp7dou$7av$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
Date: Fri, 5 Oct 2018 12:31:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5bb73dc4$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.113.202
X-Trace: 1538735556 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 83.26.113.202:55861
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2590
X-Received-Body-CRC: 558187728
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640979
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ks" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pp7dou$7av$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2018.10.04 o 12:45, J.F. pisze:
>>> Bo to obrazuje sytuację. Fakt, że współczesne nowoczesne disele w
>>> osobówkach mają mniejszy problem ze swoją bezwładnością to widać z
>>> danych poniżej, bo osiągi się praktycznie zrównały. W końcu mamy
>>> nowoczesne materiały, a nacisk jest na osiągi, a niekoniecznie na
>>> długowieczność silnika.
>
>> Dlugowiecznosc jest nadal ... tzn te 300kkm silnik wytrzymuje.
>
>> Jacek Marchel tu kiedys podawal stosowny wzor, i mowil, ze na
>> pierwszym biegu to i benzynowe silniki ograniczaja dynamike
>> pojazdu.
>> Tylko on mial raczej na mysli amerykanskie silniki - duze, ciezkie
>> ... i niezbyt mocne.
>
>moc mala, bo niskie max obroty, ale moment duży miały, np zobacz
>sobie tu:
>https://www.carfolio.com/specifications/models/car/
?car=164032
>170km, 1950kg, 10.3 do setki, no ale moment ma 434nm...
Ale bezwladnosc tego silnika musi byc wieksza niz jakiegos
wspolczesnego diesla 2-2.5l
Fakt, ze wspolczesnego diesla trzeba rozkrecic do wyzszych obrotow :-)
Skrzynie i przelozenia to on tez mial inne, wiec wplyw bezwladnosci
tez inny ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.18 17:02 Marek S
- 05.10.18 17:07 Marek S
- 08.10.18 10:57 ks
- 08.10.18 11:01 ks
- 08.10.18 11:20 J.F.
- 08.10.18 11:23 J.F.
- 08.10.18 14:25 LordBluzg(R)
- 08.10.18 21:47 PiteR
- 09.10.18 00:42 LordBluzg(R)
- 09.10.18 09:10 ks
- 09.10.18 19:06 Tomasz Pyra
- 09.10.18 19:55 Tomasz Pyra
- 09.10.18 20:04 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz