eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi ze sportowymi silnikami?Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl> <povqe2$20t$1@node1.news.atman.pl>
    <pp0h3r$np3$1@node1.news.atman.pl>
    <y4lsectn5m4z$.sevymonif77d.dlg@40tude.net>
    <pp26da$ahv$1@node1.news.atman.pl>
    <5bb4b063$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp2gsn$mub$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb4cbe0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp4glg$h6m$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb5ef71$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp7dou$7av$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <pp7dou$7av$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Date: Fri, 5 Oct 2018 12:31:54 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 32
    Message-ID: <5bb73dc4$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.113.202
    X-Trace: 1538735556 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 83.26.113.202:55861
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2590
    X-Received-Body-CRC: 558187728
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640979
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ks" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pp7dou$7av$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018.10.04 o 12:45, J.F. pisze:
    >>> Bo to obrazuje sytuację. Fakt, że współczesne nowoczesne disele w
    >>> osobówkach mają mniejszy problem ze swoją bezwładnością to widać z
    >>> danych poniżej, bo osiągi się praktycznie zrównały. W końcu mamy
    >>> nowoczesne materiały, a nacisk jest na osiągi, a niekoniecznie na
    >>> długowieczność silnika.
    >
    >> Dlugowiecznosc jest nadal ... tzn te 300kkm silnik wytrzymuje.
    >
    >> Jacek Marchel tu kiedys podawal stosowny wzor, i mowil, ze na
    >> pierwszym biegu to i benzynowe silniki ograniczaja dynamike
    >> pojazdu.
    >> Tylko on mial raczej na mysli amerykanskie silniki - duze, ciezkie
    >> ... i niezbyt mocne.
    >
    >moc mala, bo niskie max obroty, ale moment duży miały, np zobacz
    >sobie tu:
    >https://www.carfolio.com/specifications/models/car/
    ?car=164032
    >170km, 1950kg, 10.3 do setki, no ale moment ma 434nm...

    Ale bezwladnosc tego silnika musi byc wieksza niz jakiegos
    wspolczesnego diesla 2-2.5l

    Fakt, ze wspolczesnego diesla trzeba rozkrecic do wyzszych obrotow :-)

    Skrzynie i przelozenia to on tez mial inne, wiec wplyw bezwladnosci
    tez inny ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: