  • 21. Data: 2009-03-03 09:44:19
    Temat: Re: Nudne (FOTO)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Ja mam zbior ladnych exifow luzem, chcesz? ;-)

    Wymienię się z Canona na coś rzadkiego.
    A w ogóle może by zrobić takie albumy do wklejania exifów i same exify
    na folii samoprzylepnej w zestawach np. sześć z jakiś tam popularnych
    canonów i kitów, a ze dwa z naleśnika czy innego pentaxa. Zbierałoby się
    kolekcje, wymieniałoby się na allegro i w ogóle. Debeściaki miały by
    całe linie obiektywów. Taki sobie pomysł nucę na kryzys...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-03-03 09:53:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > się kolekcje, wymieniałoby się na allegro i w ogóle. Debeściaki miały
    > by całe linie obiektywów. Taki sobie pomysł nucę na kryzys...

    Ja planuje wystawe exifow, tylko musze znalezc sponsora :)

  • 23. Data: 2009-03-03 09:54:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    abpc pisze:
    > http://abpc.com.pl/mar/

    Działają na mnie depresyjnie z powodu braku chmur i deszczu ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

  • 24. Data: 2009-03-03 09:56:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Ja planuje wystawe exifow, tylko musze znalezc sponsora :)

    A ile dajesz za te exify? Bo ja mam dość rzadko spotykane - z Pentaksa
    K110D ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 25. Data: 2009-03-03 10:04:34
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A ile dajesz za te exify? Bo ja mam dość rzadko spotykane - z Pentaksa
    > K110D ;)

    To nie ma byc wystawa zbiorowa - mam swoje wlasne ;)

  • 26. Data: 2009-03-03 10:23:16
    Od: j...@a...at

    On 2 Mrz., 19:48, "abpc" <o...@a...com.pl> wrote:
    > Troszkę  knotów  z wczorajszego plenerku:
    >
    > http://abpc.com.pl/mar/
    >
    > fotki  jak  fotki  ale monumentlny charakter tych  drzew w porach
    > bezlistnych  zawsze mnie przyciągał :)
    >
    > abpc

    ja wczoraj wieczorkiem tez zrobilem zdjecie drzewa.
    doszedlem do wniosku po raz kolejny , ze jesli nie ma sie czegos
    istotnego do powiedzenia w fotografii to sie fotografuje drzewa.
    niestety taka jest smutna prawda.

    XXX

  • 27. Data: 2009-03-03 11:24:31
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > wymieniałoby się na allegro i w ogóle. Debeściaki miały by całe linie
    > obiektywów. Taki sobie pomysł nucę na kryzys...

    A najdroższe by byłe te z np jakiejs sigmy w nastawami na manual + nietypowe
    czasy np 60 s i przysłona np. f22

  • 28. Data: 2009-03-03 11:27:03
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Zastanawia mnie, jak uzyskuje to, że tylko w bezpośrednim
    > sąsiedztwie Słońca są przepalenia, a reszta to błękitne niebo i szczegóły
    > widoczne na ziemi. Dopuszczam jeszcze stosowanie szarej połówki.

    Chyba abpc nie ma ochoty podzielić się swoją wiedzą i użytym sprzętem.

  • 29. Data: 2009-03-03 12:32:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Agent pisze:
    > Chyba abpc nie ma ochoty podzielić się swoją wiedzą i użytym sprzętem.

    Ale ja wiem jakim mniej więcej sprzętem pracuje. A swojego nie zamierzam
    też zmieniać na razie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 30. Data: 2009-03-03 13:30:43
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    > To przy okazji zapytam się - abpc - jak mierzysz ekspozycję? Spotem 30-45
    > stopni od Słońca i korekta na +2? Czy jakoś inaczej?

    Paweł dziwię się Tobie, że chcesz uzyskać jakieś kolejne cudowne
    uniwersalne metody ... nie ma takich , codziennie słońce jest inne,
    inne jest niebo i okolicznosci , wywal to techniczne podejście do
    tematu .. zacznij myśleć i próbować .. poczuj to :)))

    abc