  • Data: 2009-02-26 10:04:47
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koriolan pisze:
    > Dominik, potrzebujesz aparatu do cudów czy do robienia zdjęć? Po cuda
    > zgłoś się do premiera cudotfurcy.
    > Po aparat idź do sklepu.

    Ależ nie oczekuję cudów, tylko uważam, że ten aparat niczym wielkim nie
    zaskakuje. Fajnie, że się pojawił, jest ciekawym update o rzeczy, które
    dawno powinny już być, ale z drugiej strony jakoś nie jest absolutnym
    killerem.

    > Jak rozumiem za 5% ( cokolwiek to znaczy) poprawy jakości zdjęć jesteś w
    > stanie zapłacić 2x więcej.

    Ciężko określić te 5% właśnie, ale porównując kita z czymkolwiek lepszym
    pewnie różnica nie będzie taka jak cena.

    > Przypomnę ze Olek 620 to puszka AMATORSKA. A wy tu o wspaniałych FF za
    > 3x większa kasę.

    FF to nie jest 5% lepiej z całą pewnością, choć pewnie jak dać komuś kto
    nie będzie potrafił wykorzystać to dla niego to będzie bez znaczenia.

    > Żadna puszka w tym segmencie nie daje tyle opcji, zwykle obecnych w
    > aparatach pozycjonowanych jako semi-pro.

    A ja się czuję zawiedziony, bo chociaż fajnie puszka się zapowiada, to
    czekam na olkowego m4/3. Chętnie kupiłbym G1, ale obiecałem sobie że jak
    jest to kompakt to ma nagrywać filmy w fullHD, a ten tego nie robi.
    Byłem sobie ostatnio w sklepie i tak patrzę - tu casio z 1000fps i
    fullhd, tu G1 z wymienną optyką i dalej jeszcze inne. I tak dalej nie ma
    czegoś naprawdę fajnego co by było stabilizowane, miało filmy, było małe
    i z wymienną optyką.

    > A o jakość zdjęć bądź spokojny.

    Jakość czego? Zdjęcia widziałem z E30 i są takie sobie. Bardziej
    zastanawia mnie stabilizacja, ta w E-520 była nieszczególna. Nie wiem
    jak E-30, ale E-3 z kolei miał jedną z lepszych.

    > E410 i kitem robiłem zdjęcia i powiększenia 30x40

    Kity to mnie raczej nie obchodzą :) Jakość jest ok dla zastosowań, które
    bym chciał, ale drugiego systemu budował nie będę z pewnością, a by w
    pełni wykorzystać tak trzeba by było jeśli chodzi o lustrzanki. Co
    innego EVILki :)

    > Teraz mam E30, 14-54, 50-200. W przeciwieństwie do Ciebie- wiem o czym
    > mówię.

    Kłócisz się z moim stwierdzeniem, że taki aparat to powinien być
    półtorej roku temu. Ciągle tak uważam, a jak się kłócisz z moim zdaniem
    to Twoja sprawa.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \