  • Data: 2009-02-26 23:13:43
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Feb 2009, dominik wrote:

    > Popytaj tych co zmieniają z kompaktów, z hybryd i podobnych :)
    > Brak kontoli nad GO jest zdecydowanie najczęstszym powodem zmian.

    Jeśli ZMIENIAJĄ to być może.
    IMO "zmiana" wcale nie jest oczywistą drogą postępowania (prędzej
    bym obstawił *dokupienie*).
    I z tą częstością można się kłócić, trzeba by mieć jakieś wiarygodne
    badanie (mnie nie namówisz na wskazanie GO jako powodu ew.
    zakupu lustrzanki, masz -1 głosów ;))

    > Kupią :)

    A po co im, jak kupią /1,4 a jeszcze lepiej /1,2 ?? ;)
    (żeby nie było - z częścią Twoich tez byłbym się skłonny zgodzić, ale
    jako iż należę do grupy którą w hybrydach uwiera całkiem co innego
    niż brak slickowej opony w rower... wróć, miało być o aparatach ;))

    pzdr, Gotfryd