  • Data: 2011-12-04 15:49:00
    Temat: Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Żeby tak jeszcze przenośnych dysków nie kradli, np. z kieszeni w szatni lub w
    tramwaju.
    Mam wrażenie, że trudność kradzieży jest wprost proporcjonalna do masy
    wyrażonej w kilogramach i od laptopa bezpieczniejszy jest desktop (o jakichś
    szafach czy rozwiązaniach wyniesionych nie wspominając).
    Oczywiście inny jest punkt widzenia studenta waletyjącego u kumpla z
    akademika, a inny posiadacza mieszkania na strzeżonym i monitorowanym osiedlu
    za potrójną linią zasieków.
    Ale jestem pewien, że niedługo będziemy mieli po kilka terabajtów zapisanych
    laserem na obrączce ślubnej czy jakoś podobnie (zanim nam zaczną czipy
    wszczepiać, oczywiście w imię europejskiej wspólnoty wolności i walki z
    antysemityzmem).

    -----
    > generalnie praktyczniej wyjsc z zalozenia ze laptopa latwo uszkodzic,
    zgubic, dac sobie ukrasc i zaopatrzyc sie w dobry, polpancerny dysk przenosny