    From: Grzegorz Niepolowski <G...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowosci z autostrad II
    Date: Mon, 19 Aug 2019 21:54:58 +0200

    W dniu 1W dniu 15.08.2019 o 17:22, 'TomN' pisze:> Rzadko ostatnio
    jeździłem (...)
    > 1 -- problem ze sprawnym wyprzedzaniem (można 140, jedzie 110 i wyprzedza
    > jadącego 105)
    I co w tym złego?

    > 2 -- brak problemu ze zjechaniem na prawy pas (rejestracje DE, 1/100
    to PL)
    > bez potrzeby zwolnienia o milisekundę
    Skoro nie ma problemu ze zjechaniem na prawy.... To już chyba
    przypadłość lub fobia - tzn. ta milisekunda - co psycholog na to? Gorzej
    byłoby, gdyby nie zjechał.

    > Miszczów lewego pasa,(...) jednak prawym pasem wyprzedzałem
    bez komentarza

    > Pierdoły o 20 sekundach pana Dworaka,
    > <https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc>

    Dworak ma rację.

    > że tak w Niemczech... Ech! Niemcy
    > zjechali bez dotknięcia hamulca i wrócili (oni noge z gazu zdjeli
    ... zmusiłeś ich do jazdy z mniejszą prędkością? Jak to zrobiłeś 'mój
    miszczu'? Siedziałeś im na zderzaku? A może 'trąbiłeś'?

    > Dwadzieścia sekund jazdy ze 140 to ponad pół kilometra, a bezpieczna
    > odległość wg DE hto 1/2 prędkości czyli 70 metrów -- ciekawe który
    napisze o
    > względnej i bezwzględnej -- ale to do Dworaka proszę...

    Jak definiujesz w tym przypadku względną prędkość? Istnienie
    bezwzględnej prędkości nie implikuje istnienia względnej. O ile
    rozumiesz, co w tym zdaniu napisałem.

    > PS
    > (...) bo se kurwa jebane ciule
    No tak, mamy tu 'miszcza intelektu', o 'miszczu kierownicy' nie wspomnę,
    bo to oczywiście - oczywista oczywistość.

    Dalej brakuje mi już sił... Aż ciarki przechodzą po plecach, gdy
    wyobrażę sobie, że na autostradzie tacy siedzą za kierownicą.

    Dołączam różne wyrazy,