  • Data: 2019-08-21 19:15:35
    Temat: Re: Nowosci z autostrad II
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w
    <news:9aqninvjenkg.u238tr3w7b75$.dlg@40tude.net>:

    > No wiesz, kolezanka ma np punto z niezbyt mocnym silnikiem ... i to ma
    > problem z przekroczeniem 120. [...] wiec ona woli wolniej
    > jechac niz szybciej. 110 prawym pasem byloby swietnie, ale na prawym tiry i
    kapeluszniki,
    > ktore musi wyprzedzac.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Co ją zmusza do tego?

    Ale niech wyprzedza, byle bez zajeżdżania innym, a następnie zjedzie na
    prawy i nie udaje, że zasada 20 sekund jest dla niej najlepsza, skoro jedzie
    20km/h szybciej niż ci na prawym i bezpieczna odległość to jakiś 60 metrów,
    które, czyli jeżeli zjedzie na pikietażu pojazdu poprzedającego minus jeden
    słupek to będzie miała 100m

    > brak, czy problem, bo nie rozumiem ?

    Czego? Że niektórzy potrafią opuścić lewy pas?

    > A u nas wielu moze myslec "czemu mam zjezdzac - przeciez jade 140,

    Umiesz czytać? Pokreśliłem

    > To sie ciesz, ze sie dalo - bo zazwyczaj wtedy na lewym pasie gesto, i
    > Niemcow to tez dotyczy - czuja ze chca wyprzedzac, tylko ten przed
    > nimi blokuje, wiec jada lewym, a wcisnac sie w taka kolejke trudno.

    Czyli nie mają problemu jechać bez zachowania bezpiecznej odległości na
    lewym pasie ale na prawym juz mają taki problem i pilnują wydumanych 20sek

    --
    'Tom N'