-
X-Received: by 10.49.27.233 with SMTP id w9mr1768570qeg.23.1366413685603; Fri, 19 Apr
2013 16:21:25 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.27.233 with SMTP id w9mr1768570qeg.23.1366413685603; Fri, 19 Apr
2013 16:21:25 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!gp5no3285478qab.0!news-out.google.com!ef9ni2qab.0!nntp.google.com!gp5no3
285474qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 19 Apr 2013 16:21:25 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <kksj3v$9aq$1@news.task.gda.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.9.83;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.9.83
References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
<6...@g...com>
<kksj3v$9aq$1@news.task.gda.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 19 Apr 2013 23:21:25 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489820
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 01:14:12 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> W dniu 20.04.2013 01:10, k...@g...com pisze:
>
> >
>
> > Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min
>
> > jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się
>
> > nie może uszkodzić.
>
>
>
> W instrukcji mojego napisali, że należy go utrzymywać między 2 a 4 tys.
>
> obr./min, a to CRDI.
to tyle utrzymuj.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.13 08:29 ZIWK
- 20.04.13 09:20 megrims
- 20.04.13 10:24 jerzu
- 20.04.13 10:31 anacron
- 20.04.13 10:55 Robert Rędziak
- 20.04.13 10:59 tá´Ź
- 20.04.13 11:01 Robert Rędziak
- 20.04.13 12:34 Nix
- 20.04.13 13:12 Lisciasty
- 20.04.13 13:31 cef
- 20.04.13 13:30 masti
- 20.04.13 15:37 ZIWK
- 20.04.13 15:41 ZIWK
- 20.04.13 15:51 Przemeq
- 20.04.13 16:20 ZIWK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=