  • Data: 2013-04-20 15:37:09
    Temat: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-20 11:01, Robert Rędziak pisze:

    > http://www.imc.pcz.czest.pl/instytut/pl/3/3.8/materi
    aly/eelab/ee_05.pdf

    > Hint: smarowanie czopów wału nie jest hydrostatyczne.

    Oczywiście - ale ja zastosowałem I stopień przybliżenia - bez wchodzenia
    w szczegóły konieczne przy projektowaniu i remontach (poprawne osadzenie
    panewek).
    W informacji "popularnej" myślę ze jest to dopuszczalne.

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\