eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Data: 2013-04-20 13:30:39
    Temat: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2013 13:31:45 +0200 osobnik zwany cef napisał:

    > Lisciasty wrote:
    >
    >> Bessęsu trzymać na 2000 obr., skoro przy 2500 obr. masz max momentu,
    >> czyli optymalne spalanie.
    >
    > I tak schematy producenta zaprzeczają wszystkim tym analizom
    > technicznym. Np przy automatycznych skrzyniach obroty utrzymywane są na
    > poziomie 1500-2000 (jak się nie depcze)- tak przewidział producent.
    > Najwyższy czas chyba zrozumieć, że do analizy ekspoloatacji ostatnio
    > bardziej przydaje się wiedza z ekonomii (jak zaprojektować i sprzedać
    > silnik, który będzie mało palił i zużyje się dzień po gwarancji) niż
    > wiedza techniczna (jak jeździć i eksploatować pojazd zgodnie z regułami
    > wynikającymi z zasad fizyki) bo te dwie sprawy są jakby na przeciwnych
    > biegunach.

    no patrz pan. Moje poprzednie 3.0V6 w vanie też zmieniało przy 2krpm. I
    strasznie kiepski ten silnik. Miał 200kkm i nie miał zamiary się rozsypać



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: