eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Data: 2013-04-20 11:01:46
    Temat: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 20 Apr 2013 08:29:51 +0200, ZIWK <w...@o...pl> wrote:

    > Czopy wału korbowego są oddzielnie od panewek warstwą oleju silnikowego
    > - podawanego przez pompę olejową. Obroty pompy a więc i ciśnienie oraz
    > ilość oleju są zazwyczaj uzależnione od obrotów wału korbowego (pompa
    > jest zwykle napędzana od niego) - jeśli obroty są za niskie to wał
    > zamiast "pływać" na warstwie oleju styka się "na sucho" panewką mocno
    > trze o nią.

    http://www.imc.pcz.czest.pl/instytut/pl/3/3.8/materi
    aly/eelab/ee_05.pdf

    Hint: smarowanie czopów wału nie jest hydrostatyczne.

    RR.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: