  • Data: 2013-04-21 23:55:10
    Temat: Re: Nowoczesne ... luz ?
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.04.2013 23:09, ToMasz wrote:
    > A teraz pytanie o jaką stawkę jest ta dyskusja? Litr paliwa w ciągu
    > życia pojazdu?

    Do pracy miałem 16 km w obie strony. W sytuacji gdy widziałem, że na ten
    cykl świateł się już nie załapię i zaczynałem powolne hamowanie
    silnikiem w okolicy mostu (http://goo.gl/maps/DHv8Z) tak że na rondzie
    albo się zatrzymywałem do reszty albo miałem ~30km/h jak na nie
    wjeżdżałem zmieniało się wskazanie komputera z ~11.5..11.7 na
    ~12.0..12.3 km/l czyli jakieś 0.3/0.4 l/100km mniej do średniej na tym
    jednym ~600m odcinku.

    Michoo