eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2013-04-22 10:44:27
    Temat: Re: Nowoczesne ... luz ?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2013-04-20, k...@g...com <k...@g...com> wrote:
    >
    > Masz rację że normalna sytuacja ale tylko kiedy siła przenosi z tłoka na wał
    wykorbiony. W drugą stronę od wału na tłok nie jest korzystna. Oś korbowodu jest
    przesunięta względem osi tłoka. Przy uruchamianiu silnika rozrusznikiem moce i
    związane z tym siły są za małe żeby miało to znaczenie. Ale przy hamowaniu silnikiem
    mogą być duże. A tłok obciążony niekorzystnie. Na zdrowie silnikowi to nie wychodzi.
    Ale nie przejmuj się że nie wiedziałeś. Nie można wiedzieć wszystkiego. Tamten ze
    spalaniem że tyle samo jak na luzie i przy hamowaniu też czegoś nie wie. Pisze że
    niezbyt nowoczesne podawanie mieszanki. Znaczy się gaźnik. Przy hamowaniu silnikiem
    więcej pali bo podciśnienie do dyszy wolnych obrotów brane jest za przepustnicą.
    Dysza wolnych obrotów to sporawa dziurka. 3 do 4 razy mniejsza od dyszy głównej.
    Sporo paliwa może przez nią przelecieć. W silnikach z gaźnikiem jazda na luzie i
    hamowanie hamulcami jest oszczędniejsze od hamowania silnikiem.
    >
    Napisz koniecznie do VW bo zrobili silnik z odlaczaniem cylindrow i pewnie
    tego nie wiedza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: