eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Data: 2013-04-22 14:32:43
    Temat: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    W dniu 20.04.2013 21:02, J.F. pisze:
    >> Na pewno ? Po cos im ten 6-ty bieg dokladaja.
    >>A co do VI biegu to myślałem, że to będzie tak coś na V, a
    >>zestawieniu z
    >>"klasycznymi" 5-cio biegowymi od 1 do 4 jest tak samo, potem V
    >>skrócona
    >>względem tożsamej w "klasyku" i 6 do tego, Parząc na prędkościomierz
    >>tak
    >>kompromisem między ekooptymalnie a w miarę dynamicznie to wychodzi

    >IV do 60-80 km/h (~2250 obr./min)
    >V do 80-90 km/h (~2250 obr./min)
    >VI na 90 km/h (~1900 obr./min)
    >A według mnie, IV powinna dawać te 1900 tak przy 120 :

    Byc moze oni wszystko przeliczyli, i wiedza ze przy 120 ten silnik
    powinien miec 2500 rpm, a nie 1900 :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: