eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe (tipko)Re: Nowe (tipko)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
    !peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Subject: Re: Nowe (tipko)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <567cf2b0$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>
    <567d043c$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5jmf8$8e4$1@node1.news.atman.pl>
    <567e5833$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5m3rm$mo6$1@node1.news.atman.pl>
    <567fa116$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <567fac4c$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    <567fc8cc$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5os0h$i9b$1@node1.news.atman.pl>
    <56810abd$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5ro2r$f1b$1@node1.news.atman.pl>
    <568273d0$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5uv9o$lt9$1@node2.news.atman.pl>
    <5684e905$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    <n63e35$dsh$1@node1.news.atman.pl>
    <5687c61f$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
    <n68n2i$nja$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Tue, 5 Jan 2016 12:52:20 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <n68n2i$nja$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 83
    Message-ID: <568bae70$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-131-205.play-internet.pl
    X-Trace: 1451994736 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 5.173.131.205:1505
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1428233950
    X-Received-Bytes: 5270
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574947
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-01-02 o 15:33, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2016-01-02 o 13:44, Trybun pisze:
    >
    >>>> Moc jako taka mnie nieszczenienie interesuje, bardziej interesuje mnie
    >>>> bezpieczeństwo jakie za jej sprawą osiągam na drodze.
    >>>> A sceptycyzm czy krytyka turbodoładowań może pochodzić tylko od tych
    >>>> którzy nie mieli jeszcze okazji się przekonać ile dla kierowcy
    >>>> korzyści
    >>>> ono przynosi.
    >>>
    >>> Ktoś już w tym wątku zadał pytanie dlaczego 95KM z turbo uważasz
    >>> za bezpieczniejszy od 95KM bez turbiny.
    >>
    >> No i jaka była odpowiedź? Mocy jako takiej turbiną nie zwiększy (nadal
    >> jest to tylko 95KM), za to elastyczność i osiągi, czyli efektowniejsze
    >> wykorzystanie tych 95KM - owszem, zwiększy.
    >
    > Turbo dziura zwiększająca elastyczność i osiągi ?
    > Nie wiem co brałeś lub piłeś ale chętnie bym tego spróbował.

    Mogę prosić o zdefiniowanie pojęcia "turbo dziura", i objaśnienia jak to
    się ma do odczuć kierowcy jadącego z takim autem?

    >
    >>>>> Nie samobujcy, człowiek rozsądnego, wystarczy myśleć w czasie jazdy.
    >>>>> Bo braku myślenia nawet turbina nie zastąpi.
    >>>>
    >>>> Tu już zupełnie się nie zgadzam. Starzy doświadczeni kierowcy w gdzieś
    >>>> jakichś 90% nie kierują się na drodze myśleniem a instynktem,
    >>>> wyuczonymi/wypracowanymi latami wzorcami zachowań. Myślenie to
    >>>> stanowczo
    >>>> za powolny tok postępowania, na drodze często nie ma czasu na
    >>>> zastanawianie się.
    >>>
    >>> To że trzeba myśleć szybko nie oznacza że można tego nie robić.
    >> W trakcie trwania Czy bezpośrednio przed) samej kolizji/wypadku,
    >> myślenie jest na dalszym miejscu. Myśleć to najlepiej wtedy gdy jeszcze
    >> nie nastąpiło zdarzenie, a wtedy, w wielu przypadkach, do zdarzenia w
    >> ogóle nie dojdzie.
    >
    > Wypadek czy jakieś zdarzenie losowe od myślenia nie zwalnia.
    > I lepiej żebyś nie dowiedział się o tym w sądzie.

    Na razie teoretyzujesz jak ktoś kto nigdy nie siedział za kierownicą,
    albo ktoś usiadł za nią wczoraj. Za jakiś czas zrozumiesz o czym ja
    pisałem.

    >
    >>>> Dzisiaj natomiast nie ma szczególnych przeciwwskazań do rozpatrzenia
    >>>> zakupu auta wyposażonego w turbinę. Bo zarówno wcześniej jak i teraz
    >>>> zakup auta to głównie zagadnienie cenowe, a turbina dzisiaj nie
    >>>> podnosi
    >>>> znacząco ceny pojazdu.
    >>> >
    >>> Jak przy zakupie podniesie o 10% a przy sprzedaży z braku
    >>> kupców będziesz musiał obniżyć cenę o 20 czy 30% to nie podniesie
    >>> to znacząco ceny ?
    >>>
    >>>
    >>> Pozdrawiam
    >>
    >> Nie znam się, nie handluję autami. :-) Zresztą inaczej, nigdy nie byłem
    >> w takiej sytuacji abym musiał auto sprzedawać po cenie która dyktuje mi
    >> potencjalny nabywca.
    > >
    > A ile z tych aut które sprzedawałeś było z turbiną a ile bez ?
    >
    > Ja wiem że skoro auto kupiłem to kiedyś będę musiał je sprzedać,
    > poza przypadkami kiedy ktoś mi ukradnie lub rozbije, więc przy
    > kupowaniu patrzę które elementy czy rozwiązania będą mogły
    > obniżyć cenę sprzedaży. A w dzisiejszych samochodach elementów
    > mogących obniżyć cenę jest coraz więcej i udawanie że nie
    > istnieją nie należy do rozsądnego zachowania.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Żaden.
    Przy zakupie auta nigdy nie myślałem o jego sprzedawaniu, nigdy to nie
    było brane pod uwagę przy zakupie.
    Dzisiaj, wobec tego że auta są robione z myślą o ich "jednorazowości"
    tym bardziej nie warto przy zakupie brać pod uwagę możliwości ich
    odsprzedaży. Mowa oczywiście o autach kupowanych na użytek prywatny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: