-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
Subject: Re: Nowe (tipko)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <567cf2b0$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>
<567d043c$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<n5jmf8$8e4$1@node1.news.atman.pl>
<567e5833$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<n5m3rm$mo6$1@node1.news.atman.pl>
<567fa116$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
<567fac4c$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
<567fc8cc$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
<n5os0h$i9b$1@node1.news.atman.pl>
<56810abd$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<n5ro2r$f1b$1@node1.news.atman.pl>
<568273d0$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
<n5uv9o$lt9$1@node2.news.atman.pl>
<5684e905$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
<n63e35$dsh$1@node1.news.atman.pl>
<5687c61f$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
<n68n2i$nja$1@node1.news.atman.pl>
From: Trybun <c...@r...cb>
Date: Tue, 5 Jan 2016 12:52:20 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <n68n2i$nja$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 83
Message-ID: <568bae70$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-131-205.play-internet.pl
X-Trace: 1451994736 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 5.173.131.205:1505
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1428233950
X-Received-Bytes: 5270
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574947
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-01-02 o 15:33, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-01-02 o 13:44, Trybun pisze:
>
>>>> Moc jako taka mnie nieszczenienie interesuje, bardziej interesuje mnie
>>>> bezpieczeństwo jakie za jej sprawą osiągam na drodze.
>>>> A sceptycyzm czy krytyka turbodoładowań może pochodzić tylko od tych
>>>> którzy nie mieli jeszcze okazji się przekonać ile dla kierowcy
>>>> korzyści
>>>> ono przynosi.
>>>
>>> Ktoś już w tym wątku zadał pytanie dlaczego 95KM z turbo uważasz
>>> za bezpieczniejszy od 95KM bez turbiny.
>>
>> No i jaka była odpowiedź? Mocy jako takiej turbiną nie zwiększy (nadal
>> jest to tylko 95KM), za to elastyczność i osiągi, czyli efektowniejsze
>> wykorzystanie tych 95KM - owszem, zwiększy.
>
> Turbo dziura zwiększająca elastyczność i osiągi ?
> Nie wiem co brałeś lub piłeś ale chętnie bym tego spróbował.
Mogę prosić o zdefiniowanie pojęcia "turbo dziura", i objaśnienia jak to
się ma do odczuć kierowcy jadącego z takim autem?
>
>>>>> Nie samobujcy, człowiek rozsądnego, wystarczy myśleć w czasie jazdy.
>>>>> Bo braku myślenia nawet turbina nie zastąpi.
>>>>
>>>> Tu już zupełnie się nie zgadzam. Starzy doświadczeni kierowcy w gdzieś
>>>> jakichś 90% nie kierują się na drodze myśleniem a instynktem,
>>>> wyuczonymi/wypracowanymi latami wzorcami zachowań. Myślenie to
>>>> stanowczo
>>>> za powolny tok postępowania, na drodze często nie ma czasu na
>>>> zastanawianie się.
>>>
>>> To że trzeba myśleć szybko nie oznacza że można tego nie robić.
>> W trakcie trwania Czy bezpośrednio przed) samej kolizji/wypadku,
>> myślenie jest na dalszym miejscu. Myśleć to najlepiej wtedy gdy jeszcze
>> nie nastąpiło zdarzenie, a wtedy, w wielu przypadkach, do zdarzenia w
>> ogóle nie dojdzie.
>
> Wypadek czy jakieś zdarzenie losowe od myślenia nie zwalnia.
> I lepiej żebyś nie dowiedział się o tym w sądzie.
Na razie teoretyzujesz jak ktoś kto nigdy nie siedział za kierownicą,
albo ktoś usiadł za nią wczoraj. Za jakiś czas zrozumiesz o czym ja
pisałem.
>
>>>> Dzisiaj natomiast nie ma szczególnych przeciwwskazań do rozpatrzenia
>>>> zakupu auta wyposażonego w turbinę. Bo zarówno wcześniej jak i teraz
>>>> zakup auta to głównie zagadnienie cenowe, a turbina dzisiaj nie
>>>> podnosi
>>>> znacząco ceny pojazdu.
>>> >
>>> Jak przy zakupie podniesie o 10% a przy sprzedaży z braku
>>> kupców będziesz musiał obniżyć cenę o 20 czy 30% to nie podniesie
>>> to znacząco ceny ?
>>>
>>>
>>> Pozdrawiam
>>
>> Nie znam się, nie handluję autami. :-) Zresztą inaczej, nigdy nie byłem
>> w takiej sytuacji abym musiał auto sprzedawać po cenie która dyktuje mi
>> potencjalny nabywca.
> >
> A ile z tych aut które sprzedawałeś było z turbiną a ile bez ?
>
> Ja wiem że skoro auto kupiłem to kiedyś będę musiał je sprzedać,
> poza przypadkami kiedy ktoś mi ukradnie lub rozbije, więc przy
> kupowaniu patrzę które elementy czy rozwiązania będą mogły
> obniżyć cenę sprzedaży. A w dzisiejszych samochodach elementów
> mogących obniżyć cenę jest coraz więcej i udawanie że nie
> istnieją nie należy do rozsądnego zachowania.
>
>
> Pozdrawiam
Żaden.
Przy zakupie auta nigdy nie myślałem o jego sprzedawaniu, nigdy to nie
było brane pod uwagę przy zakupie.
Dzisiaj, wobec tego że auta są robione z myślą o ich "jednorazowości"
tym bardziej nie warto przy zakupie brać pod uwagę możliwości ich
odsprzedaży. Mowa oczywiście o autach kupowanych na użytek prywatny.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.16 12:53 Trybun
- 05.01.16 14:22 RadoslawF
- 05.01.16 14:31 RadoslawF
- 10.01.16 14:52 Trybun
- 10.01.16 14:54 Trybun
- 10.01.16 18:30 RadoslawF
- 10.01.16 18:40 RadoslawF
- 11.01.16 14:50 Trybun
- 11.01.16 14:52 Trybun
- 11.01.16 14:59 J.F.
- 12.01.16 03:25 RadoslawF
- 12.01.16 03:30 RadoslawF
- 13.01.16 10:42 Trybun
- 13.01.16 10:52 Trybun
- 13.01.16 10:57 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=