  • Data: 2016-01-05 12:51:11
    Temat: Re: Nowe (tipko)
    Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-02 o 15:22, RadoslawF pisze:

    > Ta porada miała pomóc na "strach w oczach" a nie na zagrożenie.
    > Na zagrożenie proponuje PKP, PKS lub jakiegoś busa.

    Czyli proponujesz mi "zamaskować" słuszne obawy, terapią poprzez jazdę
    jakimś toczydełkiem? A może jakiś Xanax albo inne relanium ew. psycholog
    na miejscu pasażera, który będzie tlonmaczył że nie ma się czego bać, bo
    jedziesz autem najbezpieczniejszym w świecie?

    > Jeśli masz nie po drodze to jeździć tam faktycznie nie sensu.
    > Podobnie jak nie ma sensu stwierdzenie że to co jest dla ciebie
    > niebezpieczne czy problematyczne będzie też takie dla innych.
    > Są szczęściarze którzy nie mieszkają daleko od szosy, dwupasmowej.
    >

    > Pozdrawiam

    Proponuję skończyć ten temat, tak naprawdę to już nie mamy o czym
    dyskutować. A takie gadanie po próżnicy, kierowcy z chyba ponad
    trzydziestoletnim stażem i dużym doświadczeniem w prowadzeniu rożnych
    aut, a Żółtodziobem (sorry) do niczego konstruktywnego nas nie doprowadzi.