  • Data: 2015-12-31 09:33:45
    Temat: Re: Nowe (tipko)
    Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-29 o 22:43, RadoslawF pisze:

    > Dzięki. Uwierzyłem. :-)

    Na dzień dzisiejszy klima jest standardem nawet w niższej klasie
    pojazdów. Warunek - firma nie może być z Niemiec.. Ci nie wiedzieć czemu
    maja opory aby dobrze wyposażać swoje pojazdy z dołu tabeli cenowej.

    > Dokładnie.

    > Nie.
    > 1. Nie da się tego zrobić wiarygodnie
    > 2. Nie ma takiej potrzeby kiedy coraz więcej tras to dwa pasy
    > w jednym kierunku i wyprzedzanie na nich przestało być ryzykownym
    > manewrem.
    >

    > Pozdrawiam

    A więc pozostają własne doświadczenia. Zapewniam cię że po przesiadce z
    Mustanga na Vectrę na drodze często miałem strach w oczach. Zwyczajnie
    bałem się wyprzedzać.
    Tak tylko problem w tym że za przejazd tymi drogami trzeba płacić.