  • Data: 2013-08-22 20:14:15
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-22 19:14, The_EaGle pisze:
    > Orientacyjny przebieg auta do powiedzmy jego 80% zużycia to jakieś
    > 300tys km. Samochody seg D lub E w wieku 3 lat mają często po 150-180tys
    > przebiegu a wiec są w ponad 50% zużyte choć tego na pierwszy rzut oka
    > nie widać.

    jeszcze jedno - w dzisiejszych autach faktycznie tak. Bo montaż np.
    plastikowej zębatki w przepustnicy powietrza na którą napiera sprężyna
    więc wiadomo że się wyrobi, to celowe zagranie producenta, aby produkt
    nie był trwały. Lakier grubości kilku nm też (tak zgaduję, bo na
    10-letnim aucie mam nieliczne odpryski na lakierze od kamyków, a na
    3-letnim dużo więcej)
    Niestety chyba faktycznie z tego względu zmuszeni będziemy do zakupu
    nowszych aut...
    Jak sprzedawałem VW T4 z początku lat '90 to niedaleko mojego domu stał
    podobny z przebiegiem 690.000km. Mój był dużo bardziej zużyty, a
    praktycznie się nie psuł. Auta które mam teraz (z końca lat '90) mają
    pewnie koło pół miliona i jeżdżą. Nie mówię że naprawiać ich nie trzeba,
    ale dużej części z tych napraw i tak gwarancja by nie pokryła.

    Łukasz