eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe samochody a stare.Re: Nowe samochody a stare.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddd <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe samochody a stare.
    Date: Thu, 22 Aug 2013 20:14:15 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 23
    Message-ID: <kv5kdq$aai$1@dont-email.me>
    References: <kui1d2$pg6$1@usenet.news.interia.pl>
    <520cb63b$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <520d480f$0$1461$65785112@news.neostrada.pl>
    <520dcbab$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <kukjl0$lsb$1@news.dialog.net.pl>
    <1qeyu3qy5dazb.1qqyce2c8mgyc$.dlg@40tude.net>
    <kunkuu$824$1@dont-email.me> <520f7ec5$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuo02f$t75$2@dont-email.me> <kuqbb5$7sq$1@news.task.gda.pl>
    <kusdfi$nf5$1@dont-email.me> <kutv33$pgb$1@news.task.gda.pl>
    <kuv1f0$2rl$1@dont-email.me> <kv5gui$b4j$1@news.task.gda.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 22 Aug 2013 18:14:18 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="c08f676d134116613b430c804287dec7";
    logging-data="10578";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+YOrTRE+L2fM2P9QvsViTq"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <kv5gui$b4j$1@news.task.gda.pl>
    Cancel-Lock: sha1:PCG9GAqV+A+cDnh5vVQMXb9DCag=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502155
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-22 19:14, The_EaGle pisze:
    > Orientacyjny przebieg auta do powiedzmy jego 80% zużycia to jakieś
    > 300tys km. Samochody seg D lub E w wieku 3 lat mają często po 150-180tys
    > przebiegu a wiec są w ponad 50% zużyte choć tego na pierwszy rzut oka
    > nie widać.

    jeszcze jedno - w dzisiejszych autach faktycznie tak. Bo montaż np.
    plastikowej zębatki w przepustnicy powietrza na którą napiera sprężyna
    więc wiadomo że się wyrobi, to celowe zagranie producenta, aby produkt
    nie był trwały. Lakier grubości kilku nm też (tak zgaduję, bo na
    10-letnim aucie mam nieliczne odpryski na lakierze od kamyków, a na
    3-letnim dużo więcej)
    Niestety chyba faktycznie z tego względu zmuszeni będziemy do zakupu
    nowszych aut...
    Jak sprzedawałem VW T4 z początku lat '90 to niedaleko mojego domu stał
    podobny z przebiegiem 690.000km. Mój był dużo bardziej zużyty, a
    praktycznie się nie psuł. Auta które mam teraz (z końca lat '90) mają
    pewnie koło pół miliona i jeżdżą. Nie mówię że naprawiać ich nie trzeba,
    ale dużej części z tych napraw i tak gwarancja by nie pokryła.

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: